عصر کرد

آخرين مطالب

پایان کار برای مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بعد از 9 سال اجتماعی

پایان کار برای مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بعد از 9 سال
  بزرگنمايي:

عصر کرد - ایسنا/کردستان حامد جولایی بعد از 9 سال مدیریت ورزش و جوانان استان کردستان امروز رفت و سکان را برعهده آمنه غلام ویسی قرار داد.
امروز 11 خرداد ماه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و پیشکسوتان و مسئولین استانی برگزار شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در این مراسم خسرو قمری، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش استان کردستان در حال توسعه است، اظهار کرد: فعالیت ورزشی استان هایی که بخش صنعت و اسپانسر ضعیف است، بسیار سخت است.
وی با بیان اینکه مدیران ورزشی در این استان‌ها باید بیشتر فعالیت و تلاش کنند تا بتواند ورزش را توسعه بدهند، گفت: حامد جولایی در این مدت 9 سال برای ورزش کردستان بسیار تلاش کرد و توانست ورزش این دیار را توسعه بدهد و بر همین اساس باید قدردان زحمات ایشان باشیم.
قمری خاطرنشان کرد: سرپرست جدید ورزش و جوانان استان کردستان بعد از جولایی کار سختی در راه دارد و باید بتواند مسیر توسعه ای که برای ورزش ایجاد شده را با قدرت جلو ببرد و تلاش شبانه روزی داشته باشد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش در ادامه افزود: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی برای ورزش کردستان در نظر گرفته شده است که باید سرپرست جدید با پیگیری های لازم بتواند آن را جذب و برای توسعه ورزش بکار گیرد.
وی گفت: در چند ماهه گذشته رویداد مهم بین المللی مسابقات آسیایی در راه است که این امر را باید سرپرست جدید مورد توجه قرار بدهد و برای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشد.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت حوزه جوانان، یادآور شد: حوزه جوانان یکی از مهمترین اولویت های وزارت خانه است که باید باجدیت به آن پرداخت و در این راستا بیشتر تلاش شود.
در ادامه نیز عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان گفت: آمد و رفتن در پست مدیریتی امری طبیعی است و فقط در این میان مهم این است که یک مدیر به گونه ای خدمت کند که نام نیکی از خود برجای بگذارد.
وی با بیان اینکه مدیریت ورزش کاری سخت است، گفت: امروزه سلایق زیادی در ورزش وجود دارد و مختص به یک قشر خاصی نیست و همین مسئله باعث شده است فعالیت کردن در پست مدیریت ورزش سخت باشد. 
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری استان با تاکید بر این مهم که استان کردستان از همه لحاظ دارای استعداد و نخبه است، افزود: در سفر رئیس جمهور محترم به استان کردستان توجه و اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان را به ورزش کردستان دادند که این نشانه توجه دولت به ورزش کردستان است.
رشیدی پور گفت: سیاستی که امروز توسط آقای استاندار مد نظر است فعالیت و کار کردن شبانه روزی برای مردم است و بارها به مدیران تذکر داده شده است که از حاشیه سازی ها دور شوند تا با این کار انرژی آنها گرفته نشود.
وی گفت: در استان کردستان توجه خاصی به ورزش می شود ولی تنها کمک استانی کافی نیست و خود وزارت خانه نیز باید توجه ویژه تری به استان کردستان داشته باشد و در تقسیم بندی اعتبارات این استان را با دیگر استان های برخوردار مقایسه نکند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در پایان یادآور شد: استاندار کردستان اعتماد و اعتقاد کافی برای انتخاب مدیر بومی در راس ورزش کردستان دارد و معتقد هستند که جوانان این دیار توانایی بالایی در بحث مدیریتی دارند.
در ابتدای این مراسم نیز حامد جولایی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان، ضمن تشکر از همکاری و همراهی استاندار کردستان و کارمندان این اداره کل، اظهار کرد: در استانی که در آن صنایع بزرگ و معادن به عنوان اسپانسر در کنار ورزش نیستند مدیریت کردن بسیار سخت است.
وی گفت: به دلیل نبود منابع مالی کافی نتوانستیم در جایگاه های که ورزش کردستان حق حضور داشت، حضور پیدا کنیم. 
جولایی افزود: در این سالیان ورزش و جوانان استان کردستان توجه خاصی به بحث استعداد یابی داشته که در این مورد نیز در جایگاه هشتم کشور قرار گرفت که این مهم کار بزرگی بود.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه ورزش کردستان بر روی ریل توسعه قرار دارد، گفت: با تلاش های مسئولین استان و اهالی ورزش توانستیم زیرساخت های استان کردستان را رشد بدهیم و در این رابطه نیز در رتبه 10 کشور قرار گرفتیم.
وی در پایان یادآور شد: ورزش کردستان سرشار از استعداد های خوبی است که باید وزارت خانه توجه ویژه ای به ان داشته باشد.
آمنه غلام ویسی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان که در دولت جدید اولین بانوی است که پست مدیریت ورزشی را تجربه می کند، گفت: باتوجه به اقدامات موثری که مدیرکل سابق ورزش و جوانان داده است فعالیت کردن در این پست سخت است و باید همه تلاش کنیم این راه توسعه ای ورزش را رو به جلو ببیرم.
وی گفت: مدیریت و قبول کردن مسئولیت راهی است که خدا بر سر راه آدم ها قرار می‌دهد که فرد بتواند توشه خوبی برای خود فراهم بکند.
سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برای خدمت به ورزش کردستان شبانه روز تلاش خواهم کرد تا بتوانیم با همکاری دوستان ورزش کردستان را به جایگاه بالایی برسانیم.
گفتنی است: با حکم وزیر ورزش و جوانان آمنه غلام ویسی که قبلا معاونت توسعه و منابع این اداره کل را بر عهده داشت به عنوان سرپرست انتخاب شد.
انتهای پیام 

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/715188/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

فال انبیا فردا جمعه 31 فروردین 1403

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

اختصاص 70 درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی