عصر کرد

آخرين مطالب

یانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان

دانشجویان زمینه ساز تحولات ثمر بخش در ابعاد گوناگون علمی و عملی هستند علمي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از نیروی عظیم دانشجویی و قشر نخبه و تحصیل کرده نباید غافل شد چراکه بخش عظیمی از رشد و پیشرفت یک جامعه مرهون نیروی انسانی آن می باشد و قطعا اگر به همین قشر داشجو فضا داده شود زمینه ساز تحولات ثمر بخش در ابعاد گوناگون علمی و عملی می­باشند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان با صدور بیانیه ای نوشتند: از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی و قشر فرهیخته به ویژه دانشجویان جهت شرکت در ایام الله سیزده آبان دعوت به عمل می آوریم تا با شرکت خود در راهپیمایی و انجام این تکلیف ادای دینی هرچند کوچک به خون شهیدان و مجاهدت های خادمان اسلام و ایران داشته باشیم.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ"
سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.(امام خمینی­ ره)
سیزده آبان نماد قیام مستضعفان علیه استبداد داخلی و استکبار جهانی است، یادآور حماسه مردان و زنانی است که به همه­ی جهانیان آموختند که بادست خالی و تنها با اراده و ایمان و جهاد در راه خدا می­توانند چپاولگران را به اعماق زباله دان تاریخ بسپارند.
سیزده آبان یادآور حوادث بزرگی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی می­باشد ولی در همه­ی این حوادث ردپای ظلم و ستم استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و طاغوت دست نشانده شان به چشم می­خورد، 13آبان 43 امام امت را به جرم افشای قانون خفتبار کاپیتولاسیون به مدت 15سال تبعید کردند، 13آبان 57 یادآورمظلوم کشی دانش آموزان در دانشگاه تهران و 13آبان 58 تسخیر لانه توطئه سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره).
آری انقلاب اسلامی در 13 آبان همچون نهالی بود که به دست امام خمینی(ره) کاشته شد و با خون دانش آموزان و دانشجویان بسیار زیادی آبیاری و به درختی تنومند مبدل گشت، که در نهایت با فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان از بسیاری از آفات در امان ماند.
اسناد به دست آمده پیرامون نقشه کودتا و... از لانه جاسوسی در سال 58 نقاب از چهره جلاد جهان بر انداخت و به ملت ما آموخت که آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید لحظه ای از وی غفلت کرد.
هم اینک نیز استکبار جهانی با به کارگیری امپراطوری عظیم رسانه ای دنیا، علیه مردم ایران با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده ها را هدف قرار داده است و همچنین باید دانست که ماهیت استکباری نظام سلطه به ویژه آمریکا تغییر نکرده است بلکه هر روز در پس نقابی جدید قرار می­گیرد و به اجرای نقشه های سلطه جویانه خود در جهان ادامه می دهد.
از این رو ما دانشجویان دانشگاه کردستان، با شناخت این خدعه ها و برنامه ها­ی دشمن جانی و خونخوار لازم می­دانیم باردیگر تجدید بیعتی هرچه محکم تر با آرمان ها­ی امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای (مدظله العالی) داشته باشیم و لازم می­دانیم چند نکته­ای را متذکر شویم:
1- حال که بار دیگر در قضیه­ی برجام مکررا ذات بدعهد و خائن آمریکا بر همگان روشن شد امیدواریم این تجربه­ درس عبرتی باشد برای برخی مسئولین و مردم که در هیچ زمینه­ای نباید وقت و ظرفیت های خود را در مذاکره با مستکبران بد عهد عالم به ویژه آمریکا و کشورهای غربی تباه کنیم و برای حل مشکلات تنها بر توان داخلی تکیه کنند و به دست بیگانگان چشم ندوزند و خود را وابسته­ غرب و شرق ندانند.
2- برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از این نیروی عظیم انسانی و قشر نخبه و تحصیل کرده نباید غافل شد چراکه بخش عظیمی از رشد و پیشرفت یک جامعه مرهون نیروی انسانی آن می باشد و قطعا اگر به همین قشر داشجو فضا داده شود زمینه ساز تحولات ثمر بخش در ابعاد گوناگون علمی و عملی می­باشند.
3- با توجه به تغییرات امروزی منطقه و جهان و به پایان رسیدن عمر داعش خونخوار در عراق و سوریه قطعا استکبار جهانی به ویژه آمریکا و عمالش در منطقه از شکست دست پروده یشان در مقابل جهبه­ی مقاومت و به ویژه ایران اسلامی در شوک بزرگی فرو رفته اند و همگان با چشم خود دیدند که همه­ی تغییرات در عراق، سوریه، یمن، لیبی و... به نفع محور مقاومت و ایران رقم خورده است و قطعا امنیت امروز کشور و همه­ی این دست آوردها را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.
4- امیدواریم همه­ی مسئولین که بی اعتمادی به کدخدا برایشان محرز شده است حال شعار مرگ بر آمریکا را سرلوحه کار خود قرار دهند و با برائت جستن از مستکبران عالم پاسدار خون شهدا باشند و همه­ی توان خود را جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم و تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب و پیشرفت همه جانبه صرف کنند.
در پایان از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی و قشر فرهیخته به ویژه دانشجویان جهت شرکت در ایام الله سیزده آبان دعوت به عمل می آوریم تا با شرکت خود در راهپیمایی و انجام این تکلیف ادای دینی هرچند کوچک به خون شهیدان و مجاهدت های خادمان اسلام و ایران داشته باشیم.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/8325/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

فال انبیا فردا جمعه 31 فروردین 1403

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

اختصاص 70 درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟