عصر کرد

آخرين مطالب

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی:

بیانات رهبری در رابطه با بهره مندی از قومیت ها و مذاهب اتمام حجت برای همگان است سياسي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استفاده از قومیت ها و مذاهب هیچ اشکالی ندارد حجت را بر همگان تمام کرد اما نمی دانم چرا دولتمردان به این حجت که کرستان هم در این آب و خاک است توجه نمی کنند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، محسن بیگلری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات و موضع گیری های ترامپ نسبت به جمهوری اسلامی و به ویژه نسبت به سپاه که اقتدار و افتخار ملت ایران است و همچنین تروریست خواندن ملت ایران را محکوم می کنیم.
وی در بیانات خود خطاب به استاندار اسبق کردستان افزود: ما طالب استانداری شما برای 4 سال آینده در کردستان بودیم که محقق نشد، اما دلسوزی شما برای استان کردستان ستودنی است.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با ارج نهادن به خدمات 4 ساله ی زاهدی، استاندار اسبق استان بیان کرد: پافشاری شما در راستای تحقق مطالبات مردم استان به ویژه بحث منطقه آزاد بانه و مریوان را فراموش نخواهیم کرد.
وی خطاب به مرادنیا استاندار جدید کردستان گفت: انتخاب شما به عنوان استاندار بومی که از خواسته های مردم استان بود را از سوی دولت قدر دانیم. شما به واسطه بومی بودنتان به دیار خود بازگشتید.
بیگلری افزود: امروز استقبال مردم استان از شما چشمگیر بود و امیدواریم روزی که تودیع می‌شوید شاهد کارنامه پربار و رنگین شما باشیم .
وی اعلام کرد: امیدوارم که اتمام پروژه های ناتمام استان را با کمک دولتمردان به ویژه وزیر کشور در اولویت کاری خود قرار دهید.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تکمیل بزرگراه میاندوآب، جاده سنندج مریوان، تکمیل فرودگاه سقز، راه آهن میاندوآب - سقز، بازارچه باشماق مریوان، بازارچه سیف سقز، توجه ویژه به راه های روستایی، اتمام منطقه ویژه اقتصادی بانه، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، گرفتن سهم آب برای شهرهای کردستان را از مطالبات مردم خواند و خواستار تکمیل و انجام آنها شد .
وی مهم‌ترین مشکل کردستان را بیکاری اعلام کرد و افزود: بسیاری از جوانان کردستان تحصیل کرده و بیکارند، لذا اشتغالزایی باید در اولویت کاری شما قرار گیرد.
بیگلری ساماندهی کولبران سروآباد، بانه و مریوان را نیز از مطالبات دیگر مردم کردستان دانست و گفت: رساندن سطح استان به شاخص های کشوری از راهکارهای توسعه استان است.
وی افزود‌: کردستان مدال پرافتخار فرهنگی بودن را از رهبری دریافت کرده و توجه به کار فرهنگی را می‌طلبد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم پست بعدی شما وزیری یا معاون وزیری باشد و بعد از شما استانداری کرد و اهل سنت در کردستان مشغول به خدمت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از انتخاب استانداری بومی برای کردستان از سوی دولت و توجه به مطالبات مردم این دیار در دولت تدبیر و امید گفت: براساس رسالت خود باید حرف دل مردم و مطالبه آنها را به گوش دولت برسانم و بر همین اساس اعلام می کنم شما چهار سال پیش جمله ای مبنی بر اینکه به حجت نرسیدم که یک کردستانی استاندار شود را بیان کردید، اما هزاران درود به شما که اکنون به این حجت رسیدید و این یعنی شهامت و شجاعت.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ای کاش همان 4 سال پیش به این حجت رسیده بودید، تصریح کرد: در استان کردستان نفرات زیادی هستند که می‌توانند وزیر و معاون وزیر هم باشند و امیدواریم از کردستانی‌ها در سمت‌های بالا بیشتر استفاده شود .
وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون مساله مذهب در کردستان کامل حل شده و بنده به عنوان نماینده مردم این استان به این حجت رسیده‌ام که مردم کردستان ایران، نظام، رهبری و تمامیت ارضی را دوست دارند و ما از همه وزرا خود را ایرانی‌تر می‌دانیم و کردها هیچگاه ایران را ترک نمی‌کنند .
بیگلری خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استفاده از قومیت ها و مذاهب هیچ اشکالی ندارد حجت را بر همگان تمام کرد اما نمی دانم چرا دولتمردان به این حجت که کرستان هم در این آب و خاک است توجه نمی کنند.
وی با تاکید بر اینکه کردستانی ها هیچ وقت آب و خاک ایران را ترک نخواهند کرد یادآور شد: ما در دوره های گذشته استاندار کرد داشتیم اما سهمیه ما با یک استاندار کرد تمام نمی شود و قابل قبول نیست.
وی بیان کرد: تشیع و تسنن در کردستان برادرند و ما انتظار داریم نه تنها سهم برادری بلکه سهم خواهری ما را بدهند.
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/7237/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در 7 کیلومتری کرمانشاه + فیلم

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: تیم ملی خواهان خمس بود اما باشگاه مخالفت کرد

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان

فال انبیا فردا شنبه اول اردیبهشت 1403

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

قهرمان لیگ ثانیه آخر مشخص می‌شود

سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!

پاکو خمس هم نتوانست؛ جدایی سرمربی مطرح اسپانیایی از تراکتور

بخش اول گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

بخش دوم گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

رضاوند: دوست نداریم حق پرسپولیس هم ضایع شود

سلیمان‌زاده: تیم ما سازمان‌یافته بازی کرد

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد