عصر کرد

آخرين مطالب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان خبر داد

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته ملی کودک در کردستان فرهنگی

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی،هنری و ادبی در 23 مرکز ثابت و سیار مراکز کانون استان در هفته ملی کودک خبر داد. سهیلا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: قصّه‌گوییبا محوریت مفاهیم مذهبی و دینی، معرفی وقایع و ایّام ماه محرم، معرفی شخصیّت والایامام حسین (ع)، دیدار و ملاقات با کودکان بستری در بیمارستان‌های استان، شعرخوانی،نمایش فیلم، اجرای ویژه‌برنامه کودک و دوستی با کتاب و اجرای نمایشنامه خوانی اعضااز جمله برنامه‌های اجرایی هفته ملی کودک است که از تاریخ 15 لغایت 21 مهرماه در تمامیمراکز کانون استان برگزار می‌شود.
وی افزود: همچین کارگاه‌های نقاشی و سفالگری و ادبی و کاردستی و خوشنویسی با موضوع(دلسازه‌های حسینی)، کارگاه‌های ایمنی و زلزله و آتش نشانی و محیط زیست در مراکز کانوندر هفته ملی کودک برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: برپایی کارگاه مفهوم کودکی با همکاری بهزیستی برای والدین، دیداربا کودکان بستری در بیمارستان و اهدای کتاب و سرگرمی با حضور ادارات عضوهفته ملی کودک،برپایی کارگاه آموزش خود ایمنی و حوادث طبیعی، برپایی کارگاه آموزشی با عنوان کودک‌آزاریبرای والدین و شرکت کنندگان، برپایی کارگاه پرنده‌نگری در حاشیه دریاچه زریبار مریوان،برگزاری کارگاه سلامت و ایمنی برای کودکان، آموزش بازی‌های گروهی سالم و ایمن، نشستبا موضوع آشناکردن اعضا با فناوری‌های جدید و فرهنگ استفاده صحیح از آنها مانند (اینترنت،موبایل و شبکه‌های اجتماعی) از دیگر برنامه‌های اجرایی مراکز کانون استان کردستان استکه در این هفته برگزار می‌شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: در«هفته ملی کودک» شاهد افتتاح کتابخانه سیار روستایی قروه و افتتاح سه فروشگاه محصولاتفرهنگی کتاب و سرگرمی در بیجار، دیواندره و قروه خواهیم بود.
شیخی همچنین به ویژه‌برنامه‌‌ 16 مهر «روز جهانی کودک» اشاره کرد و افزود: در اینروز علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع با حضور کودکان و به میزبانی مراکز فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد نوجوانان برگزیده در مسابقاتمختلف مراکز سنندج با حاج ماموستا خدایی امام جمعه سنندج دیدار خواهند داشت.
وی در ادامه گفت: بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 21 مهرماه در آبیدر با همکاری جهاد دانشگاهی،بهزیستی، محیط زیست و آموزش و پرورش در پارک شهدای 28 دی سنندج برنامه نقاشی دسته‌جمعیبا موضوع «کودک در پناه خانواده» برگزار خواهد شد که امیدوارم خانواده‌ها با همراهکردن کودکان خود در این برنامه شرکت کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد: اهدای کتابو تجهیز کتابخانه مراکز خیریه شهرستان سنندج، نشست مربیان و کارکنان کانون با موضوعنقش فضای مجازی در خانواده امن، اجرای مسابقات مختلف، برپایی نمایشگاه از آثار اعضا،اجرای ویژه‌برنامه بیرق سبز، تقدیر از نویسنده کودک و نوجوان، برگزاری جلسه پرسش وپاسخ با موضوع تاثیر ایمان بر زندگی فردی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفتهملی کودک در استان است.
سهیلا شیخی عنوان کرد: کودکان و نوجوان و مربیان و اولیا تربیتی جامعه هدف ما دراین برنامه‌هاست که اجرای برنامه برای کودک و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها درباره کودکرا خواهیم داشت.
ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهایاستان کردستان با شعار «هرکودک نشانی خداست...» برگزار می‌شود.
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/7061/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

حواشی جذاب برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!

نامزدهای کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد اسکیت سرعت مردان

ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه 31 فروردین

کشف بیش از 57 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

چگونه سلول های سرطانی را از بین ببریم؟/ ویدئو

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور

پرده‌برداری از تراکتور بدون خمس در قائمشهر

دروسی: لورکوزن شکست‌ناپذیر نیست

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال: تجربه استقلال تعیین کننده است

علی چینی: نباید به استقلال ایراد گرفت

بازیکن سابق فوتسال: ایران منطقی بازی کرد

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

ابراز نگرانی انگلیس نسبت به امنیت افتتاحیه المپیک پاریس

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

آذرپیرا مقتدرانه از سد آزادکار ژاپنی گذشت

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان

دستاورد جدید ژرمن‌ها در اروپا پس از 29 سال

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند!

پاس گل‌ هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

برد راحت امامی مقابل حریف کره‌ای و صعود به نیمه‌نهایی

بهترین موقعیت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

داستانک/ شنوایی کم

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند