عصر کرد

آخرين مطالب

طی شش ماهه اول امسال

263 گرم طلا در سطح استان کردستان قیچی شده است اقتصادي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - مدیر‌کلاستاندارد استان کردستان گفت : در شش ماهه سال جاری با بازرسی‌های در خصوص طلا درسطح بازار در بین 243 واحد انجام شده است که 263 گرم طلا قاقد کد بودند و قیچی شدهاند که تمامی این رقم از طلاهای از شهرستانهای سقز، بانه و مریوان بوده اند.
بهگزارش ایسنا، منطقه کردستان، منصور لهونیان امروز 13 مهر در نشست با اصحاب رسانهاستان، ضمن اشاره به اینکه استاندارد ایران در سال گذشته موقعیت های خوبی توانستهاست کسب کند،اظهار کرد: در سال جاری اداره استاندارد کردستان میزبان گردهماییمدیران ستادی استاندارد کشور بود که این مهم نتایج خوبی در روند استاندارد استانداشته است.
ویضمن اشاره به اینکه اداره استاندارد کردستان در منطقه رتبه دوم در بحث اجراییدارد، عنوان کرد: در سال 96 مراسم تحت عنوان «په یور» در راستای فرهنگ سازیاستاندارد در بین دانش آموزان برگزار شد که هدف از این جشنواره آشنایی خانواده هابا استاندارد بود.
مدیر‌کلاستاندارد استان کردستان با اشاره به اینکه کمپین «کالای استاندارد ایرانی می خریم»نیز در استان راه اندازی شده است، بیان کرد: در زمینه آگاهی سازی استاندارد و شناختهاین مقوله مهم در بین مردم از تمام پتانسیل‌های ادارات، دانشگاه ها استفاده وتفاهم نامه‌ای در این بین بسته شده و دفاتری نیز در این راستا در ادارات ودانشگاهها دایر گردیده است.
لهونیاندر ادامه با تاکید بر اینکه در بحث CNG و معیارهای انرژی استاندارد کردستان جز استانهایبرتر کشور است، اظهار کرد: از سال گذشته استاندارد کردستان در بحث استاندارد حلالدر کشور پیش رو بوده است و فعالیت های مناسبی در این خصوص انجام داده است.
ویدر ادامه تصریح کرد: انگور قرمز کردستان از محصولات باغی با کیفیت استان است که بهکشورهای دیگر صادر می شود و اداره استاندارد در آینده در نظر داردکه در خصوص استاندارد سازی این میوه و چگونگی نحوه بسته بندی و موارد دیگر برنامهای تدوین کند.
مدیر‌کلاستاندارد استان کردستان با اشاره به اینکه آموزش استاندارد در جامعه اولویت دارد،و باید به صورت کتب درسی تدوین شود، خاطرنشان کرد: در بحث آرد و قند تنها استانیبوده ایم که به صورت کلی در استان پایش کرده ایم و با انجام این بازرسی ها قندهایآلوده از سطح بازار جمع آوری شده است و همکنون میتوانیم امروز بگویم قند داخلبازار سالم است.
لهونیاندر بحث مصالح ساختمانی استاندارد به رشد کیفیت 10 درصدی نسبت به سال گذشته اشاره کرد وگفت: در شش ماهه سال جاری با بازرسی‌های در خصوص طلا در سطح بازار در بین 243 واحدانجام شده است که 263 گرم طلا قاقد کد بودند و قیچی شده اند که تمامی این رقم ازطلاهای از شهرستانهای سقز، بانه و مریوان بوده اند.
ویضمن اشاره به اینکه 270 واحد تولید تحت پوشش استاندارد است، بیان کرد: در راستایصیانت از حقوق شهروندان و استاندارد سازی تجهیزات شهربازی روباز و سرپوشیده و زمینبازی استان کردستان تعداد 198 مکان در سطح استان شناسایی شده است که از این تعداد100 تجهیز در 23 مکان بازی روباز و سرپوشیده به دلیل عدم پیگیری و استاندارد سازیدر سال 95 و 96 پلمپ شده است.
مدیر‌کلاستاندارد استان کردستان در پایان در خصوص بحث استاندارد آسانسور در مراکز اداری،بیمارستانها،مجتمع پزشکان و اماکن عمومی اشاره و یادآور شد: تعداد 135 دستگاه آسانسور در استانبررسی شده است که از این میان 47 دستگاه دارای گواهی ایمنی و 68 دستگاه بدون گواهیایمنی و کیفیت می باشد و تعداد 20 دستگاه آسانسور پلمپ گردیده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/7005/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

فال انبیا فردا جمعه 31 فروردین 1403

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

اختصاص 70 درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟