عصر کرد

آخرين مطالب

فرماندار بانه در گفت‌وگو با ايسنا؛

برخورد با خاطيان مرگ دو کولبر بانه‌اي روال قانوني خود را طي مي‌کند سياسي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - فرماندار بانهگفت: برخورد با خاطیان مرگ دو کولبر بانه‌ای روال قانونی خود را طی می‌کند و بنده نیز به صورت جدی آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم.
محمد فلاحی درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: دو نفر کولبر ساعت پنج صبحروز دوشنبه ( ۱۳ شهریور ۹۶) واردکشور شده‌اند که به دستور ایست ماموران توجه نکرده‌اند، به همین دلیل به سمت انهاتیراندازی شده است و متاسفانه در این حادثه دو نفر کولبر کشته می‌شوند.
وی ضمن تسلیتاین حادثه به خانواده داغدیدگان، گفت: قلبا از این حادثه متاثر شدم و به خانواده‌هایآنان هم تسلیت عرض می‌کنم.
فرماندار بانهادامه داد: در همان روز دوشنبه خانواده دو نفر کولبر متوفی را به فرمانداری دعوت وبا آنها همدردی کردیم و فورا دادسرای نظامی شهرستان سقز هم وارد عمل شد که برخوردبا خاطیان این حادثه روال قانونی خود را طی می‌ کند و بنده نیز به صورت جدی آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم.
وی در ادامهعنوان کرد: متاسفانه در این شرایط سایت‌های معاند نظام از موقعیت سوءاستفاده کردهو دعوت به فراخوان و تجمع در مقابل فرمانداری و تعطیلی بازار بانه را دادند که روزگذشته افرادی فرصت طلب که حساب آنها از مردم بانه جداست، دست به تجمع و شعار زدند کهمردم بانه خوشبختانه با این آشوبگران همراهی نکردند که جای تقدیر دارد.
فلاحی درپایان با بیان اینکه روز گذشته از سوی نیروهای نظامی و انتظامی هیچگونه تیراندازیبه سمت مردم صورت نگرفته است و شاهد خسارت جزیی بودیم، گفت: اوضاع شهر بانه امروز به روال عادی خود بازگشتهاست و هیچگونه مشکلی در سطح شهر وجود ندارد.
همچنینفرماندار بانه در پیامی نیز خطاب به مردم بانه آورده است:
همانگونه کهمستحضرید با کمال تاسف در بامداد روز دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ دو نفر از تردد کنندگانمرزی در منطقه هنگه ژال در اثر تیراندازی کشته که خانواده، بستگان، مردم منطقه و اینجانبرا نیز داغدار نمود.
وقوع این ضایعهتاسف بار موجب تالم و تاثر فراوان گردید و آنرا به خانواده های داغدار تسلیت و تعزیتعرض نموده و به اطلاع می‌رساند که دادسرای نظامی به جد پیگیر موضوع بوده و اینجانبهم آن را دنبال خواهم نمود.
همشهریان معززو بزرگوار؛ بدون شک شهرستان بانه طی سال‌های اخیر در بستر امنیت و آرامش بوجودآمده روندی را طی نمود که حاصل آن توسعه، رشد و بالندگی شهرستان بوده و به عنوانبرند و نگین مناطق کردنشین در سطح کشور مطرح کرده است، به نحوی که هموطنان زیادیرا از اقصی نقاط کشور، مشتاق و علاقمند به سفر به این شهرستان نموده و در کمال رضایتو طیب خاطر حاصل از مهمان نوازی و شعور اجتماعی مردمان این دیار، با خاطره‌ای خوبو مملو از رضایتمندی شهرستان را ترک می‌نمایند و مبلغان خوبی برای فرهنگ، شور وشعور شما بوده‌اند؛ اما با کمال تاسف عده‌ای معدود و قلیل که هیج سنخیت و وجهمشترکی با خواست شما نداشته و ندارند، همواره مترصد فرصتی بوده‌اند تا با بر همزدن قاعده بازی، واقعیت‌های موجود و عدم اقبال افکار عمومی به خود را نادیدهانگاشته و موقعیت و وضعیت نسبتاً مناسب فراهم شده را دچارخدشه و وقفه نمایند.
آنچه که در جریاننا آرامی به وقوع پیوسته در مقابل فرمانداری و خیابان‌های اطراف بر دیار اختیارالدینیها گذشت، با هیچ منطق، اصول و قاعده مدنی و سیاسی سازگار و همخوان نبود؛ لذا موردتوجه و همراهی شما مردم شرافتمند قرار نگرفت و اقشار مختلف مردم از این حرکت ناسنجیدهو غیر قانونی که با شرکت افراد غیر بومی توام بود، ابراز انزجار نمودند و ما را درمهار و آرام نمودن فضای متشنج یاری نمودند؛ به گونه‌ای که با کمک و همراهی شما وصبر و بردباری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، بر خلاف تبلیغات مسموم سایت‌هایمعاند خارج از کشور، بدون هیچگونه خونریزی، اغتشاش مهار و آرام گردید که به سهمخود از صبوری و تحمل عوامل انتظامی و شعوروالای شما سپاسگزارم.
آنچه برایبنده به عنوان فرماندار و خدمتگزار شما مایه قوت قلب و دلگرمی می‌باشد، انگیزه واهتمام جدی و خستگی ناپذیر برای رشد و توسعه بیشتر شهرستان و مشارکت فعالانه شمادر این روند بوده که کارشکنی و جوسازی ها نمی‌تواند خللی در این اراده و انگیزه وتعلق خاطر اینجانب به شما ایجاد نماید و در این راه سخت و دشوار محتاج کمک، همیاریو همراهی تک تک شهروندان بوده و بدون شک بدون حضور شما ادامه این مسیر میسور وممکن نیست.
به نقدمشفقانه و نصیحت دلسوزانه معتمدین، متنفذین و بزرگان شهر نیازمندم، اما اینکه عده‌ایبرای اغراض، عقده گشایی و کارشکنی در کار نظام و دولت، موضوعاتی را مطرح که ازاساس باطل و با هیچگونه قانون و مقررات و شرح وظایف اداری سازگاری نداشته و از آنبی خبرم، رمز گشایی از اهداف و نیات آنان را به وجدان و شعور آگاه و بیدار شماموکول و برای حفظ آرامش فضای عمومی شهرستان و تقویت روحیه خدمت نزد مدیران از حقشخصی خود گذشت و آنان را به یگانه قاضی هستی موکول می نمایم.
در خاتمه سربلندی،سلامتی و سعادت همشهریانم را از خداوند متعال مسئلت دارم و دست همکاری نخبگان وعلاقمندان به توسعه و بالندگی بانه و حفظ آرامش عمومی را به گرمی می‌فشارم .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/6208/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بزرگترین شاعر شیعی کشمیر

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان

حیدری: با فرهاد در استقلال هم اتاقی بودیم

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

ژیرو مسافر لس‌آنجلس اف‌سی می‌شود

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

استقلال چهارمین تیم پرافتخار فوتبال آسیا

«دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»

خبر جدید و مهم برای دارندگان سهام عدالت

ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس

نوری: واگذاری استقلال و پرسپولیس دغدغه هواداران را برطرف می‌کند

حسن‌زاده: پرسپولیس می تواند فصل را با قهرمانی به پایان برساند

بلیت فروشی دیدار تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

همه احتمالات توپ طلا؛ برنده را حدس بزن

ایتالیانو جدی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال ناپولی

نسل طلایی استقلال با حضور حیدری، جباری و آندو

فرصت‌طلبی مسی به رونالدو چربید!

(ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد

«آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد

معرفی 2400 متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم

ثبت دو وقف جدید کردستان

تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی

رشد 15 درصدی بارش‌های سال زراعی جاری در کرمانشاه

رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است

افزایش 16 درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

صدور مجوز الکترونیک کسب و کار

افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی

اجرای پروژه تعریض محور دهگلان - بلبان‌آباد اجرا شد

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

طلا و برنز بانوان تالوکار در انتخابی جام‌جهانی چین

اتحادیه جهانی کشتی چند داور را محروم کرد

حضور بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در آیین واگذاری

فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری

بهترین زوج‌های خسرو حیدری در دوران فوتبال

ورزشگاه اراک در حال بازسازی؛ حضور هواداران لغو می‌شود؟

آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

مسیر اینتر تا قهرمانی بیستم در سری‌آ

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند