عصر کرد

آخرين مطالب

اجرای 3756 پروژه پروژه محرومیت زدایی در کردستان سياسي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه زمینه برای هدف‌گذاری اصلی فراهم شده است، گفت: از سال 88 تا پایان 95 حدود سه هزار و 756 پروژه محرومیت‌زدایی آماده و در اختیار مردم و مناطق محروم قرار گرفت که این امر از طریق شناسایی مناطق محروم با نظر مسئولان ذیربط و کارشناسان در کنار بررسی میدانی و تجمیع اطلاعات لحاظ شده است به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز (چهارشنبه 18 بهمن) در مراسم افتتاح 958 پروژه عمرانی و اهداء جهیزیه به 157 نوعروس کردستانی توسط سپاه بیت المقدس که با حضور سردار ابوالقاسم منصوری معاون طرح و برنامه نیروی زمینی سپاه، در بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس یک مأموریت ذاتی در جهت برقراری امنیت پایدار مردمی دارد که بیشتر ساختار و سازمان معطوف به این مأموریت مهم است .
وی افزود: افتخار سپاه بیت‌المقدس این است که در کنار سایر نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی در تحقق خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی برای نظام موفق عمل کرده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اولویت محرومیت زدایی زمینه‌ساز همه اقدامات دیگر از جمله توسعه همه جانبه استان خواهد بود، تصریح کرد: در راستای اجرای این مهم از مجموعه نیروهای توانمند، بسیج، سپاه و امکانات مهندسی و سایر امکانات بهره‌مند هستیم .
وی با بیان اینکه سپاه در توسعه استان، رفع محرومیت، کمک به دولت و حل مشکلات مردم ورود پیدا کرده‌ایم، بیان کرد: اقدامات صورت گرفته بخشی از کاری است که انجام می‌دهیم .
رجبی با اعلام اینکه افتخار ما این است که در عرصه‌های امنیت پایدار و محرومیت‌زدایی استان، خادم مردم هستیم، عنوان کرد: حوزه محرومیت‌زایی استان بسیار گسترده است و خوشبختانه استاندار جدید کردستان و تیم همراهش با رویکردی خوب و متناسب با وضعیت استان با توجه به این گستره، کمک حال مأموریت ما بوده‌اند .
به گفته وی، ما در حوزه عمرانی، زیست ساختی، فرهنگی، تربیتی، سلامت، اقتصاد و معیشت مأموریتی داریم که این امر بر اساس استقرار فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مردم و رفع محرومیت در استان کردستان انجام می‌گیرد .
رجبی تصریح کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت، سپاه به کمک دولت رفته و اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، رفع محرومیت و کمبودهای موجود باید به حد تعادل برسد .
کردستان بیشترین سهم محرومیت‌زدایی را متقبل شده است
وی با بیان اینکه یک هزار دهستان جزو مأموریت سپاه پاسدارن در سطح کشور است، افزود: استان کردستان با 16 دهستان بیشترین سهم را در این بخش متقبل شده است .
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: علاوه بر این، به دلیل فراهم بودن زمینه فعالیت، همکاری مسئولان و مشارکت خود مردم در استان کردستان سه برابر تعداد پروژه تعریف شده کار به انجام رسیده است .
وی اصل مشارکت را هدف دیگر گفتمان مشارکت در روستاها و مناطق محروم دانست و گفت: فرماندهان شهرستانی مامور اجرای این مقوله هستند که با همراهی مردم مختوم به خیر شده است .
رجبی با اعلام آمادگی روستاهای خارج از طرح محرومیت‌زدایی مبنی بر اجرای طرح‌های مشارکتی، بیان کرد: اصل طرح مشارکت بر حضور خیرین، دولت، سپاه و مردم است که خوشبختانه همگان پای کار آمده‌اند .
وی با ذکر اینکه زمینه برای هدف‌گذاری اصلی فراهم شده است، گفت: از سال 88 تا پایان 95 حدود سه هزار و 756 پروژه محرومیت‌زدایی آماده و در اختیار مردم و مناطق محروم قرار گرفت که این امر از طریق شناسایی مناطق محروم با نظر مسئولان ذیربط و کارشناسان در کنار بررسی میدانی و تجمیع اطلاعات لحاظ شده است.
رجبی با اشاره به اینکه پروژه‌های سال جاری در قالب سازندگی، اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی و درمان بیش از 200 پروژه انجام شده است، ادامه داد: تاکنون 150 پروژه به اتمام رسیده و 50 پروژه دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در مجموع چهار هزار و چهار پروژه تعریف شده است، گفت: در حوزه مأموریت قرارگاه، پیشرفت و آبادانی حدود 100 پروژه در دست اجرا داریم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تعداد پروژه‌های انجام شده سال جاری را شامل 57 طرح دانست و تصریح کرد: مابقی آن که حدود 40 پروژه در حال اجرا است که امیدواریم با همین رویکرد مشارکتی و جهادی دنبال شود.
کردستان پیشتاز امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه
سردار رجبی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت بسیجیان، جهادگران و نیروهای جهادی در حادثه تلخ کرمانشاه نخستین استان حاضر در منطقه زلزله‌زده بودیم، اظهار کرد: کردستان نخستین استانی بود که مأموریت اسکان موقت را پیش از سایر استان‌های دیگر به انجام رساند.
وی با تأکید بر لزوم اتمام هرچه سریعتر و بهتر برنامه‌های محرومیت‌زدایی، خاطرنشان کرد: امید است همکاری، هم‌افزایی و مشارکت هرچه کاربردی‌تر در راستای توسعه استان لحاظ شود.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خواستار تداوم و جهاد در روند پیگیری فعالیت‌های جهادی محرومیت‌زدایی شد و ابراز امیدواری کرد: امید است بتوان با همکاری هرچه قوی‌تر پسوند محرویت را کردستان زدوده و استان به وضعیت برخوردار برسد تا بتوان در ادامه جنبه‌های بزرگتر سرمایه‌گذاری را پیگیری کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/14729/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید

تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات

دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه

جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟

معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار

پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است

پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است

برترین های رده سنی امید معرفی شدند

اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است

متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد

رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان

پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد

برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج

معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار

در سه ماه پایانی سال 1402 چند مجوز موسیقی صادر شد؟

پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی 1402 /706 کنسرت روی صحنه رفتند

خدمات درمانی به 198 بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود

آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی 1402 /706 کنسرت روی صحنه رفتند

طاق‌بستان برای هموفیلی‌ها قرمز شد

110 هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه

امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد

سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم

جهان ذهنی بِرشت

فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم

تکلیف 400 واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟

انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه

مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد

تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود

وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از 15 اردیبهشت ماه در سنندج

تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد