عصر کرد

آخرين مطالب

بیش از 320 میلیارد ریال درآمد جایگاه مرزی باشماق به خزانه کشور واریز شد اقتصادي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 320 میلیارد ریال درآمد از محل اجرای فروش مرزی در جایگاه باشماق به خزانه واریز شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 158 درصدی همراه بوده است.
به گزارش ایسنا منطقه کردستان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با استاندار کردستان، گزارش کاملی از عملکرد پخش منطقه کردستان را ارائه کردند .
در این نشست مدیر منطقه کردستان گزارشی از عملکرد پخش منطقه کردستان در زمینهٔ تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی، توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی، توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی به اقلیم کردستان عراق، مکانیزه کردن فعالیت‌ها، وضعیت درجه‌بندی مجاری عرضه منطقه و فروش مرزی فرآورده‌های نفتی پروژه‌های در دست اقدام، ارائه کرد .
فریدون یاسمی، در این دیدار با اشاره به چارچوب کلی اجرای برندسازی و وظایف حاکمیتی در تحقق برند، به وضعیت موجود عملیات جایگاه‌های عرضه و نقش و وظایف شرکت ملی پخش در قبال جایگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان کردستان فعال و به همشهریان خدمات ارائه می کنند که از این جایگاه‌ها شش باب جایگاه تحت پوشش برند فعالیت خود را آغاز کرده اند .
وی سپس ایجاد زمینه جدید کسب‌وکار، اشتغال‌زایی در استان، ایجاد رقابت با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، گسترش حق انتخاب مصرف‌کننده، ایجاد رضایت و اطمینان در ذینفعان، پاسخگویی بیشتر و شفافیت در عملیات و کاهش بروکراسی را از پیامدهای مثبت اجرای این طرح عنوان کرد.
یاسمی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 320 میلیارد ریال درآمد از محل اجرای فروش مرزی در جایگاه باشماق به خزانه واریز شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 158 درصدی همراه بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان این که فروش مرزی باک پر نفت گاز از دهم شهریور ماه سال 93 در مرز باشماق آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح درآمد حاصل از فروش این فرآورده (نفت گاز) را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
وی همچنین به اقدامات اجرا شده در جهت تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه‌های مرزی استان اشاره کرد و افزود: در راستای روان‌سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه‌های مرزی باشماق و سیرانبند، هماهنگی و اقدامات سخت‌افزاری لازم جهت اندازه‌گیری دیجیتال میزان موجودی نفتگاز باک کامیون‌ها صورت پذیرفت و کنترل موجودی کلیه کامیون‌ها به ‌صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می‌شود .
یاسمی عنوان کرد: شرایط خاص جغرافیایی، وجود زیرساخت‌های کشاورزی و صنایع در استان، می‌طلبد تأمین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با جدیت خاصی صورت پذیرد که اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی، تشکیل کارگروه جهت تبدیل سوخت واحدهای تولیدی در مسیر گاز و اجرای طرح بومی‌سازی سهمیه مرغداری‌ها، بازدید بازرسان ویژه منطقه به صورت منظم از مصرف‌کنندگان عمده و خرد و برگزاری بیش از 9 جلسه کارگروه فرآورده‌های نفتی استان در هشت‌ماهه نخست امسال با حضور سازمان‌های متولی از این دست اقدامات می‌باشد .
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه استان کردستان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است افزود: برنامه‌ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات از جمله جهاد کشاورزی، امور آب منطقه‌ای و... جهت تأمین سوخت بخش کشاورزی انجام و راهکارهای مناسبی در تأمین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان اندیشیده شده است .
وی به آغاز عملیات تأمین و ذخیره‌سازی سوخت روستاهای استان از ابتدای خرداد اشاره کرد و گفت: وضعیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی مطلوب و ناوگان حمل‌ونقل منطقه فعال است و عملیات تأمین و توزیع سوخت در سطح استان به‌خوبی صورت می‌پذیرد؛ سوخت موردنیاز روستاهای استان به‌ویژه روستاهای صعب‌العبور تأمین ذخیره‌سازی شده است .
فریدون یاسمی با اشاره به اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی در منطقه کردستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 23 میلیون و 800 هزار لیتر نفتگاز به اقلیم کردستان عراق در قالب کمک به معیشت مرزنشینان استان ارسال شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان این مطلب گفت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 27 میلیارد و 640 میلیون تومان به حساب خزانه واریزشده است که سود حاصل از فروش این فرآورده بین 17 هزار و 431 خانوار روستایی مناطق مرزی استان تقسیم‌شده است .
یاسمی از آمادگی همه‌جانبه نیروهای خدوم این شرکت برای تحویل به‌موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 300 نیروی رسمی و قراردادی در شهرستان‌های مختلف استان در راستای توزیع فرآورده‌های نفتی و رفع دغدغه‌های مردم فعالیت می‌کنند و خوشبختانه در این راستا نیز جزو استان‌های موفق کشور به شمار می‌آزیم .
وی یادآور شد: عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار مطلوب بوده که امیدوارم با برنامه‌ریزی و همکاری بیش‌ازپیش مجموعه استان در خدمت‌رسانی به احاد جامعه موفق و مؤید باشیم .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/10712/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است