عصر کرد
سامانه 118مخابرات کردستان به بیش ازچهار میلیون تماس پاسخ داد
يکشنبه 27 آبان 1397 - 12:10:47
عصر کرد - سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون پرسنل سامانه 118 این شرکت به چهار میلیون و 970 هزار و 334 تماس مشترکان پاسخ داده اند.
آزاد حکمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و970 هزار و 334 تماس با سامانه راهنمای مشتریان مخابرات (118) گرفته شده است که کاربران به تمامی آنها پاسخ داده اند.
وی با بیان اینکه ساعات ترافیک 118 استان، صبح ها 10 تا 14 و بعدازظهرها ساعت 16 تا 19 است، اضافه کرد: در این ساعت ها به دلیل تماس بالای مشتریان، زمان انتظار افزایش می یابد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: میانگین پاسخگویی به تماس شهروندان 16 ثانیه بوده و حداکثر زمان انتظار برای هر مشتری نیز 120 ثانیه تعریف شده است.
حکمت تاکید کرد: در سامانه 118 مخابرات منطقه کردستان، 530 هزار و 516 شماره ثبت شده است که از این تعداد پنج هزار و 700 شماره آن مربوط به خطوط دایر شده سال جاری است.
وی با اعلام اینکه سامانه 118 در استان متمرکز است و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می توانند به صورت شبانه روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند، افزود: تعداد 31 نفر در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: مشتریان برای برقراری ارتباط با سامانه 118 در خارج از استان می توانند با شماره گیری کد استان مورد نظر و شماره گیری عدد سه به تعداد هشت بار با 118 آن استان تماس بگیرند.
حکمت گفت: یکی از برنامه های اثر بخش در رضایت مندی مردم، واحد 118 است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و بروز بودن اطلاعات، تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.
به گزارش ایرنا، استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 31بخش، 86 دهستان و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.
در حال حاضر حدود 580 هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان بوده و 97درصد جمعیت این استان از خدمات همراه اول بهره مند هستند.
7355 / 9102

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/62371/سامانه-118مخابرات-کردستان-به-بیش-ازچهار-میلیون-تماس-پاسخ-داد
بستن   چاپ