عصر کرد
اولین سامانه هوشمند درخواست خودرو به زبان کردی در سنندج راه اندازی می شود
سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 - 15:28:44
کرد آنلاین - مدیرعامل شرکت کوباک گفت: خدمات "تاکسی آنلاین" اولین بحث مطرح شده برای استارت پروژه اپلیکیشن "کوباک" است که همه خدمات آن برای مسافرین و رانندگان رایگان بوده و رانندگان اولین شرک های تجاری آن هستند. محمد فتحی امروز سه شنبه (11 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، در راستای معرفی شرکت دانش بنیان و رسانه ای "کوباک" اظهار کرد: "کوباک" اولین اپلیکیشنی است که با توانایی و قدرت بالای خود زمینه توسعه زیادی در آینده دارد که بدون هیچ کپی برداری از ایده های دیگر، عملکردی کاملا هوشمندانه داشته و منطق و برنامه آن نیز کاملا بر اساس پتانسیل های حوزه آی تی بومی منطقه پایه گذاری شده است.
وی با بیان اینکه "کوباک" لغتی بی معنی است اما از لحاظ آوایی، ذهنیتی با سیستمی قدرتمند در مخاطب ایجاد می کند، افزود: خدمات در کوباک بر اساس سرعت، اطمینان، امنیت و دقت بررسی و ارائه می شود و در بحث اقتصادی نیز کار ما ارائه خدمات ارزنده و بدون دغدغه به مردم است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان "کوباک" با بیان اینکه ساختار کوباک در داخل ایران، کردستان و سنندج شکل گرفته و مرکز سقل این پروژه سنندج است بیان کرد: "کوباک" اساس خود را طوری بناگذاشته است که ایده های قبلی شرکت های تبلیغاتی در سطح دنیا را رد می کند و این نتیجه 8 سال تحقیق و مطالعه بر روی این پروژه بوده که امید است با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد حوزه آی تی منطقه بتوانیم به چشم انداز و اهداف خود در آینده دست یابیم.
وی با بیان اینکه برنامه های آتی این شرکت توسعه می یابد و یکی یکی به بهره برداری خواهد رسید افزود: خدمات "تاکسی آنلاین" اولین بحث مطرح شده برای استارت پروژه اپلیکیشن "کوباک" است که همه خدمات آن برای مسافرین و رانندگان رایگان بوده و رانندگان اولین شرک های تجاری کوباک هستند.
مدیرعامل شرکت کوباک گفت: رانندگانی که مشغول ارائه خدمات حمل و نقل در شهر به شهرواندان هستند می توانند با استفاده از پتانسیل خود و با بهره مندی از خدمات کوباک، درآمدی بیشتر از سیستم حمل و نقل کنونی داشته باشند و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای در سیستم ندارند.
وی با اعلام اینکه، این ایده و در یکی دو سال آینده در چشم انداز خود نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان ارائه خدمت می کند افزود: شرکت کوباک رقیب شرکت های تاکسی آنلاین نیست، بلکه ما گروه خدمات بازرگانی هستیم و به این خدمت، نه به عنوان سیستم حمل و نقل، به عنوان خدمتی بازرگانی می نگریم.
فتحی تصریح کرد: تاکسی رایگان، اولین خدمت رایگان کوباک نیست بلکه تعداد این خدمات اکنون به 7 خدمت می رسد و طبق چشم انداز خود نیز به 20 خدمت خواهد رسید.
وی ادامه داد: برنامه ریزی تاکسی رایگان در کوباک، طبق برنامه سیستم حمل و نقل در دنیا زیر نظر سازمان های تاکسیرانی و شهرداری انجام می گیرد و برنامه ریزی قانونی ما نیز زیر نظر این قوانین است، اما از لحاظ سیستمی و برنامه ریزی انفورماتیک، طبق قوانین و قواعد خود کار انجام می دهیم.
مدیرعامل شرکت کوباک افزود: فرمول محاصبه هزینه تاکسی و حمل و نقل کوباک با تغییر پارامتر نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا کارایی دارد، این فرمول در ایران عراق به صورت دقیق و عملی بررسی شده و کاملا جوابگو است.
وی در ادامه اعلام کرد: یکی دیگر از حوزه های ارائه شده در اپلیکیشن "کوباک" در حوزه پیام رسانی است که بدون هیچ کپی برداری از ایده های دیگر می تواند بسیار قدرتمندتر از نمونه های خارجی فعالیت کند.
فتحی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما در این زمینه جهانی است و نمی خواهیم که ما را به پیام رسان داخلی محدود کنند چرا که پیام رسان کوباک قادر به ارائه خدمات در سراسر دنیا با تمام توان است.
انتهای پیام

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/25017/اولین-سامانه-هوشمند-درخواست-خودرو-به-زبان-کردی-در-سنندج-راه-اندازی-می-شود
بستن   چاپ