عصر کرد

آخرين مطالب

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج:

دانشگاه آزاد اسلامی هیچ بدهی به هیچ سیستم بانکی ندارد اجتماعی

  بزرگنمايي:

عصر کرد - رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، با بیان اینکه در حوزه مدیریت بر اموال و دارایی کل بدهی بانکی کردستان از سال 91 تا تاریخ اردیبهشت 97 به صفر رسیده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ بدهی به هیچ سیستم بانکی در حال حاضر ندارد و هیچ گونه بدهی معوق به امور مالیاتی و تأمین اجتماعی ندارد.
به گزارش ایسنا منطقه کردستان، محمد قربان کیانی (ظهرامروز 18 آذر ماه) در آیین تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان که در دانشکده علوم انسانی واحد سما سنندج برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مدیون تلاش، کوشش و همت بلند و فداکاری کل کارکنان خدوم، زحمت‌کش و اعضای محترم هیأت علمی استان است.
وی تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی براساس اهداف استراتژیک طراحی شده و کارکنان صورت می گیرد و در واقع باید نقش این افراد در رسیدن به اهداف و ایجاد توسعه، در تدوین ماموریت، اهداف و برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان در نظر گرفته شود.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سنندج ، بیان کرد: واحدهای استان در سال 97، پنج واحد دانشگاهی و یک مرکز در سطح استان فعال بوده که در آن تعداد 400 نفر هیأت علمی، 359 نفر کارکنان و 11 هزار و 926 دانشجو در 293 رشته محل‌های فعال و 41 رشته محل‌های غیرفعال در استان زیر نظر دانشگاه آزاد وجود دارد.
کیانی افزود: تعدادی از فعالیت های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طی 8 سال خدمت شامل برگزاری یادواره از سلسله برنامه‌های کنگره بزرگداشت 5400 شهید گرانقدر کردستان، همکاری در برگزاری کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کردستان، برگزاری جشنواره و یادواره شهدای علمی و حرم و طرح کرامت، برگزاری همایش بزرگ ملی پیشکسوتان جهاد و شهادت و همایش تقریب مذاهب، کسب رتبه برتر کشوری در طرح ضیافت اندیشه در طی چند سال متوالی، برگزاری هم‌اندیشی ‎ های اساتید و هم‌چنین برگزاری و مشارکت در اردوی راهیان نور، اردوهای جهادی، اردوهای سیاحتی و زیارتی مشهد جهت دانشجویان و اساتید و تأسیس و راه‌اندازی مرکز خدمات مشاوره و روان شناسی است.
وی گفت: در سال 92 تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، 24 هزار و 92 دانشجو بوده، در حالی که این تعداد در سال 97 به یازده هزار و 926 نفر افزایش یافته است.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سنندج، عنوان کرد: در سال 93 جذب دانشجو از اتباع خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان کلید خورد که طی دو سال گذشته هم تعداد و مقاطع تحصیلی آنان روبه رشد بوده است.
وی با اشاره به اینکه 121 دانشجویی اتباع خارجی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شدند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تنها دانشگاه ایرانی بوده که موفق به اخذ مجوز تأسیس شعبه در اقلیم کردستان از وزارت علوم اقلیم کردستان شده است، تعداد 60 دانشجو در مقطع کارشناسی، 54 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 7 دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان جذب شدند.
کیانی با اشاره به اینکه عملکرد واحد و استان در حوزه مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان است، ذکر کرد: در این حوزه پس از اخذ موافقت اصولی مرکز رشد از وزارت علوم در سال 93 توانستیم که تعداد شرکت‌های دانش بنیان را به شش شرکت ارتقا داده و با حمایت از 60 ایده فناورانه در قالب هسته و واحدهای فناور در مراکز رشد استان و راه‌اندازی سه مرکز رشد اقماری، مرکز رشد رباتیک و کانون خلاقیت سمای واحد توانستیم از طریق منابع خارج از دانشگاه، مبلغ شش میلیارد و هشتصد میلیون ریال را جذب کنیم.
وی افزود: در بحث مدیریت هزینه دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در سال 91 متوسط رشد سالانه 35 درصد بوده است که این میزان در سال 96 به کمتر از 9 درصد رسیده است.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سنندح ، بیان کرد: 50 درصد از دانشجویان این دانشگاه کاهش پیدا کرده و عامل این کاهش درآمد بوده، در واقع حق‌التدریس و حق‌الزحمه پایان‌نامه و مقالات پژوهشی به میزان سه و نیم میلیارد تومان بوده است.
کیانی خاطرنشان کرد: عملکرد حوزۀ معاونت سما شامل تأسیس مرکز تخصصی و مستقل پیش دبستانی سنندج، تأسیس دبیرستان دوره دوم دخترانه سنندج، تأسیس دبستان دخترانه سما سقز، تأسیس و راه‌اندازی دبیرستان دوره اول دخترانه وآموزشکده سما در کامیاران، تأسیس و راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت، تأسیس و راه‌اندازی کارگاه خیاطی و تأسیس و راه‌اندازی کارگاه شبکه است.
وی در پایان با بیان اینکه در حوزه مدیریت بر اموال و دارایی کل بدهی بانکی کردستان از سال 91 تا تاریخ اردیبهشت 97 به صفر رسیده است، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ بدهی به هیچ سیستم بانکی در حال حاضر ندارد و هیچ گونه بدهی معوق به امور مالیاتی و تأمین اجتماعی ندارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/64804/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از 5 ماه

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

ارائه 410 مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

چه کسی می داند...

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

دلایل خسرو حیدری برای ترک خوشه طلایی!

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

صحنه جنجالی دربی لندن؛ چطور اخراج نشد!

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

توقیف 51 دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین