شناسنامه محصولات راهی برای بازاریابی در عرصه صنایع دستی است
اقتصادي
بزرگنمايي:
عصر کرد - رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، پیشینه و تاریخ محصولات را امری مهم دانست و گفت: برندسازی و شناسنامه محصولات راهی برای بازاریابی در عرصه صنایع دستی است که در صورت موفقیت میتواند زمینه فروش تولید هر استان را به مشتریان فراهم کند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، دکتر خالد سعیدی امروز(6 آذر ماه) در همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی فعالان صنایعدستی استان، که در سالن کانون شهید مطهری برگزار شد، با اشاره به اینکه قسمت عظیمی از وظیفه ما توجه به بخش صنایع دستی استان است، اظهار کرد: تولید صنایع دستی وابسته به مردم و اقتصاد آن، لازمه یک حرکت اجتماعی است.
وی با اشاره به ضرورت حمایت دستگاههای دولتی از حوزه صنایع دستی، تصریح کرد: دستگاههای دولتی میتوانند در معرفی پتانسیل ایجاد شغل و درآمد مردم در اقتصاد استان تاثیر گذار باشند.
رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، بیان کرد: باید روش فروش سنتی را تغییر داد و براساس مدل های روز محصولات را جهانی و مدیریت بازار صنایع دستی را پایدار کرد.
سعیدی با اشاره به اینکه رسالت اصلی صنایع دستی، حمایت از افرادی بوده که به دنبال کسب و کار در بازار هستند، افزود: نمیتوانیم همه افراد فعال صنایع دستی را حمایت کنیم اما با تاسیس شرکتهای بزرگ در فروش محصولات به درستی می توانیم از این امر حمایت کنیم.
وی عنوان کرد: رشته های کلاش بافی، نازک کاری، سازسازی و گلیم بافی در استان برای اینکه بتواند در نمایشگاه و بازارچه های دائمی به افراد جامعه شناخته شود و بازاریابی موفقی در این راستا داشته باشند نیازمند برندسازی هستند.
رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، ذکر کرد: برندسازی و شناسنامه محصولات راهی برای بازاریابی در عرصه صنایع دستی است که در صورت موفقیت میتواند زمینه فروش تولیدهای هر استان به مشتریان را فراهم کند.
سعیدی با اشاره به ضرورت تشکیل یک تیم تخصصی در زمینه فروش محصولات در استان، خاطرنشان کرد: یک تیم تخصصی بازاریابی داخلی و خارجی، طراحی، بسته بندی و تولید باید در استان ایجاد شود تا بتوانیم در زمینه فروش محصولات صنایع دستی موفق عمل کنیم.
-
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰:۲۳
-
۱۱۲ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/63038/