عصر کرد

آخرين مطالب

برد پیت برای به دست آوردن دل فرزندانش دست به کار شد!! اقتصادي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، توانسته بار دیگر فرزندانش را به سمت خود متمایل کند. وی در حیاط پشتی عمارت مجلل خود یک پارک تفریحی ساخته است
پارکِ بازی در خانه بزرگ «برد پیت»
برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، در حیاط پشتی عمارت مجلل خود یک پارک تفریحی ساخته و به نظر می رسد که رفته رفته بار دیگر اطمینان و علاقه فرزندانش را به خود جلب کرده است. جدایی دردسرساز و پرحاشیه از همسر سابقش، آنجلینا جولی، باعث شد که پیت، 54 ساله توسط فعالان بخش خدمات مربوط به کودکان به دلیل ادعای کتک خوردن مدوکس از او (ادعایی که آنجلینا جولی مطرح کرد و در ابتدا توانست قاضی پرونده جدایی خود از پیت را در مورد این اتفاق متقاعد سازد) مورد بازجویی قرار گیرد. البته پیت بعدها از این اتهام تبرئه شد اما پیت تنها اجازه چند ساعت دیدار در هفته را با فرزندان خود آن هم در حضور دیگران (از جمله مادرشان) داشت.
اما این روزها به نظر می رسد که پیت توانسته بار دیگر فرزندانش را به سمت خود متمایل ساخته و یک زمین بازی بزرگ در محوطه پشتی عمارت بزرگ خود در لوس فلیز ساخته که تنها نیم مایل از خانه تازه خریداری شده و 25 میلیون دلاری آنجلینا جولی دارد. در حالی که خانه جدید جولی دارای 6 اتاق خواب و 10 سرویس بهداشتی است و قبلاً به سیسیل بی دمیل، کارگردان فقید و مشهور هالیوود تعلق داشته، این خانه برد پیت است که دل 6 فرزند- مدوکس، 17؛ پکس، 14؛ زهرا، 13؛ شیلو، 12 و دوقلوهای ویوین و ناکس که 10 سال داشته و تنها فرزندان ژنتیکی این زوج سابق هستند- را برده است. او در باغچه خانه بزرگ خود یک سرسره آبی بسیار بزرگ، یک قلعه بادی، تعدادی تاب و یک خانه درختی ساخته است که در میان درختان مخفی شده و روی عمارت احاطه دارد. خانه برد پیت در مقایسه با خانه جدید آنجلینا جولی بسیار متفاوت است که ظاهراً خالی از هر گونه فضای بازی و سرگرمی برای بچه هاست.

پارکِ بازی در خانه بزرگ «برد پیت»
برای اولین بار در دو سال گذشته، استخر خانه پیت اکنون از آب پر شده و در اطراف آن نیز وسایل بازی بسیاری نصب شده که نشان می دهد فرزندان پیت از وقت بیشتری که در کنار پدرشان می گذرانند نهایت لذت را می برند. این شرایط با روزگار سختی که پیت در سال 2016 داشت بسیار متفاوت است، زمانی که وی در خانه تنها بود و اجازه ملاقات با فرزندانش را نداشت، شرایطی که چنان وی را درمانده کرده بود که حتی حوصله پر کردن استخر خانه از آب را نداشت.

وسایل بازی در خانه بزرگ «برد پیت»
زمین اسکیت بزرگ و جدید خانه پیت، که مانند یک مار به دور خانه پیچیده است نیز ظاهراً به یکی از فضاهای محبوب بچه ها تبدیل شده و دیده شده که پیت از تماشای اسکیت سواری بچه هایش لذت می برده است. در عکس هایی که به طور اختصاصی توسط دیلی میل منتشر شده، پیت را می بینیم که روی صندلی نشسته و اسکیت سواری فرزندانش را نگاه می کند. پیت عمارت اولیه را در سال 1994 به قیمت 1٫7 میلیون دلار خریداری کرد و از آن زمان به بعد به خرید املاک اطراف آن ادامه داده است و با خرید 4 عمارت کناری در طی 14 سال اخیر، خانه خود را به یک مجتمع مسکونی بسیار بزرگ تبدیل کرده است.
برد پیت و آنجلینا جولی در روز چهارم دسامبر (ماه آینده) بار دیگر برای بدست آوردن حضانت فرزندانشان در دادگاه حاضر خواهند شد. گفته می شد که این دو در اواخر تابستان امسال به یک توافق موقتی بر سر حضانت فرزندانشان رسیده اند. اما ظاهراً مذاکرات بین این دو از طریق وکلایشان، با شکست مواجه شده و ماه آینده از قاضی خواهند خواست که رأی نهایی خود در مورد حق حضانت 6 بچه و البته املاک مشترکشان را صادر کند زیرا اخیراً فاش شده که این دو پیش از ازدواج هیچ گونه توافقی در مورد املاک شخصی شان نداشته و بدین ترتیب باید قاضی در مورد نحوه تقسیم املاک و دارایی های آن ها تصمیم گیری کند. این درگیری ها در حالی است که آنجلینا جولی خواهان بدست آوردن حق حضانت کامل و جداگانه بچه ها شده اما پیت می خواهد حق حضانت به صورت مشترک و عادلانه بین او و همسر سابقش تقسیم شود.

پارکِ بازی در خانه بزرگ «برد پیت»
این دو بازیگر سرشناس، در سال 2005 هنگام بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) به یکدیگر علاقمند شده و بعد از سال ها زندگی مشترک در نهایت در 23 آگوست 2014 در یک مراسم خصوصی در فرانسه با هم ازدواج کردند اما تنها دو سال بعد، در سپتامبر 2016 خبر جدایی آن ها دنیای هالیوود را شوکه کرد. در حال حاضر آنجلینا جولی 43 ساله در کره جنوبی به سر برده و پسر خوانده اش مدوکس را برای دیدن دانشگاهی در سئول برده و عکس هایی از او در حال غذا خوردن با پکس در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. پیت نیز اکنون در لس آنجلس به سر برده و مشغول بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood)، اثر مورد انتظار و پر ستاره جدید کوئنتین تارانتینو است.
جولی اولین بار در مصاحبه ای با مجله ونیتی فر در سال 2017 در مورد جدایی از پیت و دلیل آن صحبت کرد. او فاش کرد که رابطه او و پیت شرایط دشوار و نامناسبی وجود داشته و بدترین دوران زندگی او بوده که دیگر برای او قابل تحمل نبوده است. وی ادعا کرد که در دوران زندگی مشترک با پیت سعی کرده یک مادر خانه دار خوب بوده و حتی وظیفه آشپزی و تمیز کردن خانه را نیز خود بر عهده می گرفته است. وی ادعا کرد که در سپتامبر 2016 در هنگام مسافرت با جت خصوصی خانواده از نیس فرانسه به سمت لس آنجلس بین پیت و مدوکس مجادله و درگیری لفظی صورت می گیرد که بعد از این درگیری و رفتن به خانه، جولی او را از خانه بیرون می اندازد که البته پیت بعدها از اتهامات وارده مبنی بر بدرفتاری با مدوکس تبرئه شد.
برد پیت در مصاحبه ای صادقانه که در سال 2017 با یک مجله انجام داد جدایی خود از جولی را به مرگ تشبیه کرده و گفت که مصرف مشروبات الکلی سهم زیادی در نابودی زندگی مشترک او با جولی داشته است. اگر چه وی تصدیق کرده که در دوران زندگی مشترک با جولی یک معتاد به الکل قهار بوده اما اکنون دیگر دست از مصرف مشروبات الکلی کشیده و تلاش هایی برای حل و فصل درگیری بین او و همسرش در خارج از دادگاه داشته که البته ناموفق بوده است.

پارکِ بازی برای بچه ها در خانه بزرگ «برد پیت»
پیت می گوید که حضور فرزندانشان در دادگاه می تواند یک ضربه روحی طولانی مدت به آن ها وارد کند اما جولی همچنان به خواسته خود مبنی بر بدست آوردن حضانت مطلق و کامل فرزندانشان اصرار دارد.
بیشتر بدانید : واکنش برد پیت به شکایت آنجلینا جولی
بیشتر بدانید : علت واقعی طلاق برد پیت و آنجلینا جولی!
بیشتر بدانید : یادداشت عاشقانه‌ برد پیت برای آنجلینا جولی
بیشتر بدانید : توافق آنجلینا جولی و برد پیت برای متحد کردن خانواده شان
منبع: rooziato.com

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/62956/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد

تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود

وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از 15 اردیبهشت ماه در سنندج

تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد

دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه

امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد

تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد

اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

برگزاری 100 عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان

ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...

جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی

طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود

حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز

دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد

هوای استان کرمانشاه در شرایطی پایدار

داود آزاد به صحنه می‌رود

همدان صاحب 3 نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود

سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

عکس| تیپ خبرساز سحر دولتشاهی در پشت صحنه یک فیلم

کمک 80 میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه

فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان

نخاع می‌تواند مستقل از مغز عمل کند

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است

کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها

یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

توزیع بیش از 100 هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه

«زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»

مصرف سه میلیارد و 695 میلیون مترمکعب گاز در کردستان

شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک

آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان

سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش