مدیر مخابرات منطقه کردستان:
از پاسخگویی به چهار میلیون و 970 هزار و 334 تماس با سامانه 118استان خبر داد
اقتصادي
بزرگنمايي:
عصر کرد -
مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون چهار میلیون و 970 هزار و 334تماس با سامانه 118 استان گرفته شده است گفت: این تماس ها توسط پرسنل واحد 118 مخابرات منطقه کردستان پاسخ داده شده است . آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا منطقه کردستان، ساعات ترافیک 118 استان را در صبح ها 10 الی 14 و بعد از ظهر ها 16 الی 19 اعلام کرد و گفت: در این ساعت ها به دلیل تماس بالای مشتریان، زمان انتظار افزایش خواهد یافت.
وی افزود: حداکثر زمان انتظار برای هر مشتری 120 ثانیه تعریف شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین میانگین پاسخگویی به تماس مشتریان را بر حسب ثانیه عنوان کرد و گفت: میانگین پاسخگویی به تماس ها در استان 16 ثانیه است.
وی ادامه داد: در سامانه 118 منطقه کردستان، تعداد 530 هزار و 516 شماره ثبت شده است که از این تعداد پنج هزار و 700 شماره آن مربوط به دایری های سال جاری است.
حکمت با اعلام اینکه سامانه 118 در استان متمرکز است و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می توانند به صورت شبانه روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند بیان کرد: تعداد 31 نفر در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.
وی خاطرنشان کرد: مشتریان برای برقراری ارتباط با سامانه 118در خارج از استان می توانند با شماره گیری کد استان مورد نظر و شماره گیری عدد سه به تعداد هشت بار با 118 آن استان تماس بگیرند.
وی در پایان یادآور شد: یکی از برنامه های تکریم مشترکین و اثر بخش در رضایت مندی مردم،واحد 118 است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و بروز بودن اطلاعات تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.
انتهای پیام
-
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۳۶
-
۷۶ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/62357/