عصر کرد

آخرين مطالب

125 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرهای کردستان اجرا شد اقتصادي

  بزرگنمايي:

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهارداشت: از زمان تحویل مسئولیت خدمات رسانی آب و فاضلاب در شهرهای موچش شهرستان کامیاران، زرینه در شهرستان دیواندره و سریش آباد در شهرستان قروه، تاکنون 68.78 کیلومتر عملیات احداث شبکه و خطوط انتقال فاضلاب توسط شرکت آبفا استان انجام شده است.

وی افزود: در موچش تاکنون 25.7 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 23.97 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود هزار و 300 انشعاب آب و بیش از هزار و 200 فقره انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن هزار مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی 55 لیتر در ثانیه انجام شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان ادامه داد: در شهر زرینه هم تاکنون 13.05 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 11.34 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود 650 انشعاب آب و 600 فقره انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن 200 مترمکعبی و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی هفت لیتر در ثانیه اجرا شده است.

محمدی یادآور شد: همچنین از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر سریش آباد به آبفا کردستان تاکنون 36.73 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 33.47 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از دو هزار و 500 فقره انشعاب آب و بیش از دو هزار و 300 فقره انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن دو هزار مترمکعبی و حفاری و تجهیز چهار حلقه چاه با دبی 25 لیتر در ثانیه اجرا شده است.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای 57 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در شهرهای تازه تأسیس شهرستان بیجار اشاره کرد و بیان کرد: در یاسوکند تاکنون 34.95 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 20.27 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود هزار و 500 انشعاب آب و هزار و 300 فقره انشعاب فاضلاب، احداث تصفیه ‌خانه آب و ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 60 لیتر در ثانیه، ساخت یک مخزن دو هزار مترمکعبی و حفاری و تجهیز سه حلقه چاه با دبی 12 لیتر در ثانیه انجام شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: در شهر بابارشانی تاکنون 8.4 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 5.94 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 200 انشعاب آب و 180 فقره انشعاب فاضلاب، اجرا شده است.

محمدی اظهارداشت: همچنین از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر توپ ‌آغاج به آبفا کردستان تاکنون هشت کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 0.6 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 700 فقره انشعاب آب اجرا شده است.

وی افزود: در شهر پیرتاج نیز تاکنون بیش از شش کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، واگذاری بیش از 450 فقره انشعاب آب و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی شش لیتر در ثانیه اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح بیش از 50 کیلومتر شبکه آب در شهرهای دزج و دلبران از توابع شهرستان قروه اشاره کرد و ادامه داد: از زمان تحویل خدمات آب و فاضلاب در شهرهای دزج و دلبران، 40 کیلومتر در شهر دلبران و 12 کیلومتر در شهر دزج عملیات اصلاح شبکه آب اجرا شده است.

محمدی با بیان اینکه دلبران و دزج در شهرستان قروه از سال 82 تبدیل به شهر و مسئولیت ارائه خدمات آنها به آبفا استان واگذار شده است، یادآور شد: در شهر دلبران از آن زمان تاکنون در بخش آب، اصلاح 100 درصد شبکه به طول 40 کیلومتر، حفر سه حلقه چاه و احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال 16 کیلومتری انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت واگذاری قریب به 700 انشعاب به متقاضیان و اجرای دو هزار و 500 متر شبکه و خطوط انتقال در بخش فاضلاب از دیگر فعالیت ‌های آبفا کردستان در شهر دلبران بوده است.

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: در شهر دزج نیز تاکنون بیش از 700 انشعاب به متقاضیان واگذار شده است و ضمن آنکه اصلاح 80 درصد از شبکه آب به طول 12 کیلومتر و اصلاح هفت کیلومتر خط انتقال منبع به داخل شهر، حفر یک حلقه چاه و تجهیز و نیرورسانی آن با دبی 20 لیتر بر ثانیه و احداث مخزن 500 مترمکعبی و در بخش فاضلاب نیز اجرای هزار و 500 متر شبکه و خط انتقال از دیگر اقداماتی بوده که آب و فاضلاب شهری استان در شهر دزج انجام داده است.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/61014/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

کاسمیرو: امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

وقتی جیمی کرگر فکر می‌کند تلویزیون استودیو در حال افتادن است!

واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

بررسی اتفاقات مهم فوتسال جام ملت‌ها

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وزیر ورزش و دبیر به بیشکک نرسیدند

اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

پشیمانی گوندوگان؛ ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

پیولی: رم باکیفیت‌تر از میلان بود!

شکست نماینده هاکی ایران در کاپ آزاد ترکمنستان

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

نصرتی به دنبال فرمول طلایی اوسمار

اولیایی: 33 سال است که به دنبال خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال هستند!

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403

نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه

واکنش ایلان ماسک به حمله اسرائیل به ایران/ به سمت هم‌موشک پرتاب نکنیم!

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

حواشی جذاب برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!

نامزدهای کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد اسکیت سرعت مردان

ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه 31 فروردین

کشف بیش از 57 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

چگونه سلول های سرطانی را از بین ببریم؟/ ویدئو

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور

پرده‌برداری از تراکتور بدون خمس در قائمشهر

دروسی: لورکوزن شکست‌ناپذیر نیست

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال: تجربه استقلال تعیین کننده است

علی چینی: نباید به استقلال ایراد گرفت

بازیکن سابق فوتسال: ایران منطقی بازی کرد

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

ابراز نگرانی انگلیس نسبت به امنیت افتتاحیه المپیک پاریس

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

آذرپیرا مقتدرانه از سد آزادکار ژاپنی گذشت

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد