عصر کرد

آخرين مطالب

‌نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قاچاقچیان با جهل و نادانی ‌صدمات فراوانی بر پیکره اقتصاد کشور وارد می‌کنند اقتصادي

  بزرگنمايي:

عصر کرد_ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با رئیس و کارکنان تعزیرات حکومتی استان،‌ به فلسفه مبعوث شدن پیامبراسلام(ص)  و ابعاد شخصیتی آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: مبعوث شدن حضرت محمد(ص) به‌عنوان نبی وپیام‌آور، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت بوده و هست.

وی گفت: خداوند بر مومنین منت گذاشته که چنین پیامبری را، با چنین اخلاق و صفاتی، که حامل آیات ونشانه‌های الهی برای بشریت بود به مسلمانان ارزانی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شکی نیست هدف از مبعوث شدن پیامبر، برای هدایت مردم به راه راست و برای سعادت و ایمان مردم بوده تا آنان را از جهل و نادانی آگاه، و از ظلمت دور نگه دارد.

وی ادامه داد: نگاه به بعثت پیامبر علاوه برسعادت اخروی، برای سعادت دنیوی بشر نیز برنامه دارد، چنانکه زندگی ابدی برای بشر نمایان می‌کند و کسانی که زندگی انسانی را به گذراندن چند صباحی دراین دنیا و کسب مال و ثروت خلاصه کرده‌اند از سر جهل و نادانی آنان است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: افرادی که از روی جهل و نادانی زندگی می‌کنند هدفی جزء کسب مال و ثروت ندارند. و آنانند که فرقی بین حلال وحرام نمی‌بینند و دنیاطلبی قلب و دل اینها را تسخیر کرده است که سرانجام به خاطر گناهانشان وارد جهنم می‌شوند.

وی اظهار کرد: برخی از انسان‌ها براساس اندیشه جهل و نادانی به دنیامداری رو آورده‌اند و با قاچاق و خلاف و چپاول بیت‌المال، انواع فساد و فحشاء را پدید آورده و برای رفاه خویش از هیچ‌گونه خیانت وخلافی ابا ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جلوگیری از احتکار مواد غذایی و مصرفی مردم را یکی از محوری‌ترین امور درحوزه سازمان تعزیرات حکومتی دانست و گفت: پدیده قاچاق صدمه فراوانی بر پیکره  اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این طریق برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه اقتصادی را مختل و منجر به کاهش تولیدات داخلی و افزایش بیکاری می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی با جهل و نادانی و بدون اینکه به آثار مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد و نابه‌سامانی بازار توجه کنند دنبال کسب ثروت اندوزی برای خود هستند.

آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: برخی از انسان‌ها هستند که در پست‌های مختلف حکومتی به قدرت رسیده‌اند و از مسیر صحیح خدمتگزاری خارج شده و در منجلاب دنیاپرستی و قدرت‌طلبی گرفتار شده‌اند اینها انسان‌های جاهلی هستند که هدف را فقط درگرو مال اندوزی دیده‌اند.

وی تاکید کرد: مدیران باید رفع نیاز و مشکلات و گرفتاری‌های انسان‌ها را یکی از برنامه‌های بنیادی و اساسی خود قراردهند و با الگوگرفتن از پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص)، برای مردم سوز و حریص بر رفع و حل مشکلات مردم باشند، مشکل آنها را مشکل خود بدانند و درجهت اتحاد و وحدت تلاش کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: با نگاه به  سیره  و سلوک رسول الله(ص)،  درمی‌یابیم که آن حضرت در زمانی که در رأس حکومت قرارگرفته‌اند با حساسیتی فراوان نسبت به رفع  و حل مشکلات مردم رفتار کرده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به دستاوردها و وضعیت کنونی کشور نسبت  به قبل از انقلاب پرداخت و گفت:  قبل از انقلاب، تکیه علم و فناوری کشور به طورکامل به آمریکا و غرب بود و همه دستگاه‌ها درکشور مطیع استکبار بودند و اگر بعضی از قطعات هواپیماهای نظامی یا صنایع دیگر ما خراب می‌شد اجازه نمی‌دادند مهندسین داخلی این قطعه را حتی ببینند و یا آنرا باز و بسته کنند چه برسد به اینکه در فکر درست کردن آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: صنعت ما درآن دوران، مونتاژ محض بود. بدون هیچ ابتکاری، اما بعد از انقلاب، با تکیه بر خودباوری علمی و اعتماد به نفس دانشمندان و نخبگان برجسته، در رشته‌های مختلف مشاهده شد و با افکار و ابتکار خود، پیشرفت علمی و تسلیحاتی کشور را رقم زدند و تواستند کشور را به استقلال و خودکفایی برسانند.

وی یکی از عوامل مهم استقلال کشور، ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر فشار استکبار، باعث استقلال و عزت سیاسی این کشور شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف و ناتوان است، امروز نسل جوان ما بیدار و بصیرت دارد و این بصیرت و هوشیاری باعث شد ملت ایران 40 سال در برابر اراده و افکارپلید آمریکا بایستد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/60877/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تو مثل منی برف...

بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!

رئال رونمایی می‌کند؛ قله فناوری برای چمن مخملی

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی!

حکم تاریخی در هلند؛ کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏

آخرین وضعیت لوکاکو پس از مصدومیت شدید

شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد

دستِ خالی امان هندی و 12 آسیایی که در بیشکک سهمیه گرفتند

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

گزارش زنده؛ استقلال 1-0 شمس‌آذر قزوین

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر

توزیع بیش از 100 هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی

اختصاص بیش از 600 هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت

غیبت مربی رونالدو به دلیل عمل جراحی

مسی‌ها آماده شکست فولاد در هفته بیست و چهارم

گواردیولا: سرافکنده نیستیم، فوتبال باخت دارد

مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد

ترکیب ابتدایی فولاد برای تقابل با مس رفسنجان

تراکتور در وطنی هم تنها نیست

تصاویر باورنکردنی؛ کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک

گزارش زنده؛ استقلال 0-0 شمس‌آذر قزوین

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود

وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس

ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

نوای 1000 دف در روستای جهانی پالنگان

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

چهار تراکتوری مورد تشویق هواداران مازنی

سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ

اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

کشف 400 کیسه آرد قاچاق

شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران

دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر

ببینید | ادعای رویترز درباره حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس