عصر کرد

آخرين مطالب

ماجرای بنرهای عجیب خیابان های تهران ورزشي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - طی روزهای اخیر تبلیغات یک استارت آپ بیمه ای نقل محافل و شبکه ها اجتماعی شده و البته نظرات موافق و گاها انتقادی را با خود همراه کرده است
بانیان این تبلیغات خلأ خنده و شادی را در جامعه این روزهای ایرانی به خوبی دریافته اند
طی روزهای اخیر تبلیغات یک استارت آپ بیمه ای نقل محافل و شبکه ها اجتماعی شده و البته نظرات موافق و گاها انتقادی را با خود همراه کرده است
حکایت سوسکی که به دلیل داشتن پوشش بیمه ای دیگر از دمپایی نمی ترسد و یا برکتی که از حوادث رخت بر بسته چرا که داشتن بیمه حادثه را بی اثر کرده که مشخصا اشاره به بیمه حوادث دارد .
از دیگر نمونه های عینی دیگر این تبلیغات گسترده می توان به تبلیغ «بگذار تا می توانند به پوشش های بیمه ات پیله کنند در نهایت این تو هستی که پروانه می شود» و یا تبلیغی تحت عنوان «من اگه بیمه شخص ثالث هم بگیرم در نهایت شخص رابع صدمه می بینه» نمونه هایی که غیر مستقیم به لطایفی در شبکه های اجتماعی اشاره دارد که این روزها در کانال ها و گروه های مختلف رد و بدل می شود.
اما رد و بدل شدن این تبلیغات در شبکه های اجتماعی حتی به صورت انتقادی نشان می دهد که توانسته تا حدودی موفق عمل کند در این راستا ذکر چند نکته در خصوص این تبلیغات و میزان اثرگذازی ان در ذهن مخاطب ضروری به نظر می رسد.
مخاطبم کیست؟
به نظر می رسد ، مسوولان تبلیغات این استارت اپ بیمه ای به خوبی توانسته اند مخاطبان خود را هدف گذاری کنند .تجارب نشان داده مخاطب اصلی فناوری که در اینجا یک استارت اپ بیمه ای است جوانان ١٥ تا ٣٠ ساله است .
این روزها رواج استارت اپها در شاخه های مختلف در میان جوانان کاملا به چشم می اید و این استارت اپ بیمه ای با هدف قرار دادن این اصل توانسته از شرایط اجتماعی به صورت هوشمندانه ای بهره برد.
بی تردید قشر جوان ، این روزها به دنبال مسیرهای متفاوت و نوگرایانه هستند و این تبلیغات که بر گرفته از کامنتها و جملات و لطائف موجود در شبکه های مجازی است توانسته حرکتی متفاوت همراه با خرق عادت و اشنایی زدایی خلق کند که اذهان را در عین سادگی درگیر می کند.
جامعه ناامید و خسته این روزها چه می خواهد؟
واکاوی تبلیغات محیطی این استارت اپ بیمه ای نشان می دهد ، شاخص شادی و لبخند در این تبلیغات سهم بسزایی دارد و به عبارتی مبنای اصلی ان بر پایه لطایف اشنایی است که نسل جوان با ان ارتباط برقرار می کنند .
حرکت سنجیده و هوشمندانه دیگری که طراحان این تبلیغات بر ان تاکید دارند استفاده از المان های شادی، خنده و نشاط است.
به نظر می رسد بانیان این تبلیغات خلأ خنده و شادی را در جامعه این روزهای ایرانی به خوبی دریافته اند و به موقع از ان بهره برده اند .
شاید بتوان گفت این شاخص ، نقطه عطف تبلیغات مزبور است که توانسته لطائف مورد توجه مردم را با مفاهیم بیمه ای هم خوان کند ضمن اینکه در مفاهیم بیمه ای خدشه وارد نشود
تبلیغات ماندگار ،رمز بقاء یک استارت اپ نوپا
بی تردید یکی از شاخص های اصلی تبلیغات ،ماندگاری در ذهن مخاطب است.
کنکاش در شبکه های اجتماعی طی روزهای اخیر ،بررسی کانال های پربازدید تلگرامی و اینستاگرام حکایت از ان دارد که این تبلیغات توانسته جای خود را میان مخاطبان باز کند حال چه به صورت انتقادی و چه به صورت اثرات مثبت.
واکاوی شبکه های اجتماعی نشان می دهد تبلیغات این استارت اپ به اندازه کافی در این مدت کوتاه توانسته میان مخاطبان جا باز کند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود .
به هر روی در نهایت باید دید میزان فروش این استارت اپ تا چه میزان بر افزایش فروش بیمه که هدف اصلی بانیان ان است ،تأثیر می گذارد .
خودبخود افزایش فروش محصولات بیمه ای به افزایش ضریب نفوذ بیمه که این روزها از سوی رییس کل جدید بیمه مرکزی تحت عنوان گسترش چتر بیمه های بازرگانی تاکید شده ، خواهد انجامید.
Seemorgh.com/news
منبع: jeebnews.com

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/49697/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

شجاعی هشتم شد

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

امیدواری جانشین کلوپ؛ 48 ساعت دیگر در لیورپول!

شجاعی: زود است اما به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنیم

وقتی دوست صمیمی رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند

پرسپولیس در انتظار خبر مهم

دعوای عجیب مدیران بارسا؛ ژاوی باید اخراج شود

آرامگاه «گهواره‌گر» یکی از زیباترین بناهای به‌جا مانده در دشت توس

71 هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

گازرسانی به 1268 واحد تولیدی و صنعتی در کردستان

اتصال 1268 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

تزریق 3/5 میلیون مترمکعب آب به تالاب هشیلان

کشف 1300 کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی

دعوت 5 بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر 7 سال در کرمانشاه

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

شادترین روز اورتون در یک دهه!

امروز، روزِ یوهان کرویف است

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ

گلهای برتر سری آ در هفته 33

خوشحالی کاپیتان بارسا

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

وضعیت مقاوم‌سازی 13 شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط 4 برادر

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر

تجارت 5 میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته

بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

گردنه «تته» بعد از 5 ماه بازگشایی شد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی شب گذشته مقابل لوریان

10 گل شگفت انگیز آرسنال توسط تیری آنری