عصر کرد

آخرين مطالب

مهران مدیری: رفتم یک لحظه سیگار بکشم که جایزه بردم! / عکس های برندگان جشن حافظ اقتصادي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - هجدهمین جشن «حافظ»، شامگاه 22 مرداد 97 با حضور چهره‌های سرشناس هنری در برج میلاد برگزار و برندگان تندیس حافظ معرفی شدند
چهره های سینمایی در جشن حافظ 97
به گزارش رسیده،این مراسم با خوش‌آمد گویی ایمان معلم، فرزند علی معلم آغاز شد.
امید معلم، دبیر هجدهمین جشن «حافظ» ضمن خوشامد گویی به حاضرین، طی سخنانی گفت:
«ما این جشن را هرسال برگزار می‌کنیم، برای نگه داشتن یاد علی معلم و مطرح کردن این موضوع که آدم‌ها جایگزینی ندارند. ضمن آنکه این جامعه نیازمند همدلی بیشتر است. جشن «حافظ» سعی دارد به عنوان یک جشن خصوصی، روحیه همدلی بین مردم و اهالی تلویزیون و سینمایی حفظ کند.»
معلم سپس به معرفی هئیت داوران هجدهمین جشن «حافظ» پرداخت:
علیرضا مجمع
امیررضا نوری پرتو
کسری ولایی
امید معلم
خسرو دهقان
جواد طوسی
آذر معماریان
آرش خیروی
هیوا مسیح
محمدرضا لطفی
امیر پوریا این مراسم با اهدای جوایز نشان «کیارستمی» آغاز شد.
جایزه نشان «کیارستمی» به اصغر یوسفی‌نژاد برای فیلم «ائو» (خانه) تعلق گرفت.
برنده بهترین مستند هجدهمین جشن حافظ
مستند «صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,علی بیرانوند,سحر مصیبی
علی بیرانوند و سحر مصیبی در جشن حافظ 97
تندیس «یک عمر فعالیت نوشتاری»
تندیس «یک عمر فعالیت نوشتاری» اهدا شد به هیوا مسیح.
جایزه ویژه علی معلم
جایزه ویژه علی معلم به علی رفیعی اهدا شد و از او به پاس سالها فعالیتش در عرصه هنر، سینما و تئاتر تجلیل شد.
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,علی رفیعی
علی رفیعی در جشن حافظ 97
رفیعی طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشن «حافظ» گفت:
«من نه کار هنری کرده‌ام، نه خلاق بودم؛ بیشتر عمر هنری من در ممنوعیت گذشت. تعداد کارهای بر صحنه نیامده من، بیشتر از کارهای اجرا شده‌ام است.»
در ادامه آذر معماریان بر روی صحنه آمد. او گفت:
«یک بار دیگر به شما سلام می‌کنم و بسیار خوشحالم که دعوت ما برای این جشن را قبول کردید. امسال دومین سالی است که ما بدون علی در حال برگزاری این جشن هستیم. می‌دانید که او منتقد بود و متعلق به خانواده کوچک سینما. از شما خواهش می‌کنم امشب خوش باشیم و یکدیگر را تشویق کنیم.»
در این مراسم که اجرای آن را احسان کرمی و علیرضا غفاری (به‌عنوان گوینده) بر عهده داشتند، «رگ خواب» با شش جایزه برنده اصلی شب بود. «لاتاری» با سه و «خفه‌گی» با دو جایزه، دیگر فیلم‌های طلایی شب بودند.
در بخش سریال‌ها هم رقابت نزدیک «پایتخت 5» و «شهرزاد» روی عدد سه به تساوی رسید. همچنین جایزه بهترین چهره تلویزیونی با رای مردم برای سومین سال پیاپی به مهران مدیری اهدا شد.
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,بهرام افشاری
بهرام افشاری در جشن حافظ 97
هیئت داوران هم در دو جایزه ویژه از محمدحسین مهدویان برای ساخت «لاتاری» و پرویز پورحسینی برای بازی در «قاتل اهلی» تقدیر به عمل آوردند.
نکته قابل توجه تغییرات عمده در تاریخ و رکوردهای جشن حافظ بود. «رگ خواب» با شش جایزه بعد از «لیلا» دومین فیلم پرافتخار تاریخ حافظ است و مهران مدیری هم حال با شش جایزه در کنار اصغر فرهادی پرافتخارترین چهره تاریخ حافظ است.
فهرست کامل برندگان هجدهمین جشن حافظ به شرح زیر است:
بررندگان بخش سینما
بهترین فیلم: رگ خواب (تهیه‌کننده: حمید نعمت‌الله)
بهترین کارگردانی: فریدون جیرانی (خفه‌گی)
بهترین فیلمنامه: معصومه بیات (رگ خواب)
بهترین بازیگر زن: لیلا حاتمی (رگ خواب) و پریناز ایزدیار (ویلایی‌ها)
بهترین بازیگر مرد: هادی حجازی‌فر (لاتاری) و کوروش تهامی (رگ خواب)
بهترین فیلمبرداری: مسعود سلامی (خفه‌گی)
بهترین تدوین: جمشید گوهری و سجاد پهلوان‌زاده (لاتاری)
بهترین موسیقی متن: سهراب پورناظری (رگ خواب)
بهترین موسیقی ترانه: همایون شجریان (رگ خواب)
بهترین دستاورد فنی: فیلشاه (اجرای انیمیشن)
بهترین فیلم مستند: صفر تا سکو (سحر مصیبی)
نشان عباس کیارستمی: ائو (اصغر یوسفی‌نژاد)
جایزه ویژه هیئت داوران: پرویز پورحسینی (قاتل اهلی) و محمدحسین مهدویان (لاتاری)
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی در جشن حافظ 97
برندگان بخش تلویزیون
بهترین سریال: پایتخت 5 (تهیه‌کننده: الهام غفوری)
بهترین کارگردان: حسن فتحی (شهرزاد)
بهترین فیلمنامه: محسن تنابنده ( پایتخت 5)
بهترین بازیگر زن درام: رویا نونهالی (شهرزاد)
بهترین بازیگر مرد درام: مهدی سلطانی (شهرزاد)
بهترین بازیگر زن کمدی: رویا میرعلمی (لیسانسه‌ها 2)
بهترین بازیگر مرد کمدی: بهرام افشاری ( پایتخت 5)
بهترین چهره تلویزیونی : مهران مدیری (دورهمی) ایمان معلم، فرزند علی معلم دبیر هجدهمین جشن «حافظ» ضمن خوشامد گویی به حاضرین، طی سخنانی گفت:
«ما این جشن را هرسال برگزار می‌کنیم، برای نگه داشتن یاد علی معلم و مطرح کردن این موضوع که آدم‌ها جایگزینی ندارند.ضمن آنکه این جامعه نیازمند همدلی بیشتر است. جشن «حافظ» سعی دارد به عنوان یک جشن خصوصی، روحیه همدلی بین مردم و اهالی تلویزیون و سینمایی حفظ کند.»
آذر معماریان با حضور روی صحنه گفت:
«یک بار دیگر به شما سلام می‌کنم و بسیار خوشحالم که دعوت ما برای این جشن را قبول کردید. امسال دومین سالی است که ما بدون علی در حال برگزاری این جشن هستیم. می‌دانید که او منتقد بود و متعلق به خانواده کوچک سینما. از شما خواهش می‌کنم امشب خوش باشیم و یکدیگر را تشویق کنیم.»
صحبتهای برندگان و تقدیر شدگان
اصغر یوسفی نژاد:
«خوشحالم که این جایزه را می‌برم. خالص‌تر از عباس کیارستمی سراغ ندارم. از دو بانو تشکر می‌کنم. آذر معماریان که یاد و نام علی عزیز را برای سینمای ایران زنده نگه داشت و دوم از همسرم خانم اصلانی که سرمایه‌گذار این فیلم بود و ائو هرچه دارد از اوست»
سحرمصیبی:
«این اولین جایزه‌ای است که می‌برم و امیدوارم آخرینش نباشد. از هیات داوران تشکر می‌کنم. یک تیم بسیار عزیز در کنار من بود و من از سمیرا علایی و مهتاب کرامتی تشکر می‌کنم».
هیوا مسیح:
«ما نویسندگان اگر شوقی برای نوشتن درباره سینما داریم، دلیلش شمایید که زیبایی می‌آفرینید. درود بر شما. از چند نفر تشکر می‌کنم. جواد طوسی، رضا درستکار و زنده‌یاد علیرضا وزل شمیرانی. در تاریخ ایران که هر صد سال یک بزرگ ظهور می‌کند، شاملو بزرگ شعر بود و عاشق همسرش آیدا. علی معلم، شاملوی سینمای ایران بود و آذر معماریان، آیدای سینمای ایران است».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,هیوا مسیح
هیوا مسیح در جشن حافظ 97
علی رفیعی:
«من یک عمر در دنیای هنر فعالیت کردم که نیم بیشترش در ممنوعیت و محدودیت بوده است. بزرگداشت برای کسی می‌گیرند که از آزادی خلاقانه بهره‌مند باشد. هنرمند بیش از بزرگداشت به دو چیز نیاز دارد. یکی احترام که دولتمردان و فرهنگمداران از این مقوله مطلقا بویی نبرده‌اند. دوم اینکه بهترین بزرگداشت برای هنرمند این است که ابزار و وسایل کار و حرفه‌اش را در اختیار داشته باشد. من از بنیاد و جایزه متعلق به علی معلم سپاسگزارم. یکبار که در مصاحبه‌ای طولانی با او نشستم، فرصت بیشتری نداشتم برای معاشرت با او. امشب از بودن در میان شما خوشحالم اما باید بگویم که تعداد کارهای خلق‌نشده من به مراتب از کارهای روی صحنه آمده کمتر بوده است».
آذر معماریان:
«یک بار دیگر به شما سلام می‌کنم و بسیار خوشحالم که دعوت ما برای این جشن را قبول کردید. امسال دومین سالی است که ما بدون علی در حال برگزاری این جشن هستیم. می‌دانید که او منتقد بود و متعلق به خانواده کوچک سینما. از شما خواهش می‌کنم امشب خوش باشیم و یکدیگر را تشویق کنیم».
رویامیرعلمی:
«ممنونم از هیات داوران عزیز که من را دیدند. ممنون از سروش صحت نازنینم و ایمان صفایی عزیز. این اولین جایزه غیرتئاتری من است. ناراحتم از اینکه کنار علی معلم حضور فیزیکی ندارم ولی قطعا روح او در کنار ما خواهد بود».
احسان کرمی:
«برخی خبرگزاری‌ها من را به‌عنوان مجری مراسم معرفی کرده‌اند اما من یکی از مجریان جشن امشب هستم. علی رفیعی تاج سر هنر ایران است و چه در تئاتر و چه در سینما چشم بیننده‌اش را نوازش می‌کند. شایسته برایش دست نزدید. باید سالن را برایش منفجر کنید» حضار ایستاده تشویق می‌کنند.
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,احسان کرمی
احسان کرمی در جشن حافظ 97
سجاد پهلوان‌زاده:
«(اشاره به شوخی پرحاشیه سال قبل با فیلم ساعت پنج عصر) خواستم کمی شوخی کنم ولی این بار متن آورده‌ام که دیگر اشتباه نشود ! (نام تعداد زیادی از فیلم‌ها را می‌گوید) آقای مهرزاد مینویی خدا رحمتت کند. خیلی دوستت داشتم. حسین مهدویان! خیلی ازت کار یاد گرفتم. دوستت دارم!» گوهری: «تشکر می‌کنم از تمام عوامل خصوصا محمدحسین مهدویان که به ما اعتماد کرد. خوشحالم که پس از ده سال همکاری با سجاد، اولین جایزه‌ام را با هم گرفتیم».
setareheskandari-sajadpahlavanzadeh.jpg
ستاره اسکندری، سجاد پهلوان زاده، هوتن شکیبا و حسین جمشیدی گوهری
رویا نونهالی:
«سپاس بی پایان از سرکار خانم آذر معماریان و همه دوستانی که همراهیشان می‌کنند. این اولین بار نیست که مهر دنیای تصویر شامل حال من می‌شود. خیلی سپاسگزارم از هیات داوران عزیز و ممنونیم که بار دیگر به ما رای اعتماد دادند».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,رویا نونهالی,امین حیایی,نیلوفر خوش خلق
رویا نونهالی، امین حیایی و نیلوفر خوش خلق در جشن حافظ 97
ریحانه پارسا:
«خوشحالم که در اولین سال حضورم در این جشن برای اعلام جایزه آمده‌ام».
سینا مهراد:
«سلام عرض می‌کنم به عموی عزیزم علی آقا معلم. بابت افتخار اعلام این جایزه بسیار خوشحالم».
مهدی سلطانی:
«من از پسر شانس نیاوردم! فرهاد که یاغی شد، حامد هم که مرد. از عروس هم شانس نیاوردم! شهرزاد و لیلا جفتشان خانه خرابم کردند! ممنونم از شما و هیات داوران که لطف داشتند به من و تشکر می‌کنم از همه عوامل شهرزاد. همچنین از شما بینندگان عزیز که از ما حمایت کردید. می‌خواهم با اجازه از گروه شهرزاد، این جایزه را تقدیم کنم به گنده‌لاتای با معرفت! عاشقای دل خسته! کاسبای با معرفت! همسران با محبت! و علی معلم ها! خیلی ممنونم. مواظب خودتان باشید».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,مهدی سلطانی,ریحانه پارسا,سینا مهراد
مهدی سلطانی، ریحانه پارسا و سینا مهراد 97
سهراب پورناظری:
«سلام می‌کنم. امیدوارم که خوب باشید. متشکرم از هیات محترم داوران. فکر می‌کنم همه می‌دانید که برگزاری چنین مهمانی بزرگی چقدر سخت است. روح علی معلم شاد باشد»
پس از اهدای چند جایزه پشت سر هم، زمان یک تنفس است که رضا یزدانی با اجرای قطعه تیتراژ فیلم «تیک آف» آن را پر می‌کند. قطعه‌ای که یکی از نامزدهای جایزه بهترین ترانه تیتراژ فیلم و سریال است.
مهران مدیری:
«من رفتم یک لحظه سیگار بکشم که جایزه بردم! ممنونم از لطفتون. روحت شاد علی جان معلم و ممنون آذر جان معماریان. یه زمانی هم جایزه من را دادن که هیچ‌کس نیست و همه رفته‌اند سیگار بکشند ! ولی ایراد ندارد. فیلمش می‌ماند! فکر می‌کنم این ششمین تندیس حافظی است که می‌برم (تشویق شدید حضار) امیدوارم همیشه موفق باشید».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,مهران مدیری,امین تارخ
مهران مدیری و امین تارخ در جشن حافظ 97
احسان کرمی:
«ما امسال سعی کرده‌ایم ریتم برنامه را تند کنیم. بنابراین لطفا در سالن و کنار هم بمانیم. اون دوستانی که رفته‌اند سیگار بکشند! ببخشید! رفته‌اند برای کار دیگر هم برگردند!».
همایون شجریان در سالن حضور نداشت و برادر کوچکش رایان شجریان از طرف او جایزه را دریافت کرد. او برای پدرش محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد و احسان کرمی از حضار خواست به افتخار او دست بزنند.
حسن فتحی:
«سلام. درود می‌فرستم بر روان پاک علی معلم. متشکرم از هیات داوران. این جایزه به همه عوامل شهرزاد تعلق دارد. این چهارمین تندیس حافظی است که برنده می‌شوم. دو سال پیش نیز برای فصل نخست شهرزاد این جایزه را کسب کردم. مشکلات زیادی داشتیم که خدا را شکر بر همه آن‌ها غلبه کردیم. من می‌خواهم از طرف عوامل «شهرزاد» این جایزه را به مردم ایران تقدیم کنم. امیدوارم انصاف، عدالت‌خواهی، خردجمعی و واقع‌گرایی به ما کمک کند تا مسائل کشور را حل کنیم. اگر امید گم بشود، می‌توان پیدایش کرد، اما وای به روزی که امید، بمیرد.»
پریناز ایزدیار:
«سلام. من اصلا خبر نداشتم. دو سال پیش حدس‌هایی می‌زدم. اما الان خیلی هیجان زده‌ام. جای آقای معلم بسیار خالی است. از هیات داوران و خانم معماریان هم متشکرم و بیش از همه ممنونم از همه عوامل فیلم «ویلایی‌ها» و آقای سعید ملکان».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,پریناز ایزدیار,گلاره عباسی
پریناز ایزدیار و گلاره عباسی در جشن حافظ 97
لیلا حاتمی پیامی ویدیویی برای جشن ارسال کرده بود که در آن گفت:
«تبریک می‌گم به دنیای تصویر. 20 سال پیش جایزه فیلم «لیلا» را از این جشن گرفتم و حالا این جایزه. تبریک می‌گویم به خانم معماریان برای برگزاری این جشن».
هادی حجازی‌فر:
«من هیچ ابایی ندارم از این که بگویم دارم یکی از مهم‌ترین رویاهایم را تجربه می‌کنم. یک تصویر قدیمی را با هم مرور کنیم. میانه دهه هفتاد که روزنامه ها با یک روز تاخیر به شهرستان می‌رسید. ما در یک زیرزمین سرد، با مجله دنیای تصویر رویا می‌ساختیم. خوشحالم که این‌جا هستم و امیدوارم مجله وزین دنیای تصویر باز هم بتواند رویا بسازد. متشکرم از هیات محترم داوران برای این جایزه باارزش. تشکر می‌کنم از همه عوامل «لاتاری»، جواد عزتی و محمدحسین مهدویان. شاید این حرف چندان حرفه‌ای نباشد، اما هرجا میرم و کار می‌کنم، یاد می‌گیرم. اما با حسین عزیز واقعا لذت می‌برم. امیدوارم دیگران هم لذت این همکاری را بچشند».
کورش تهامی:
«با عرض سلام. خیلی خوشحالم و افسوس که جناب معلم عزیز کنار ما نیست که از خنده‌های زیبایش لذت ببریم. متشکرم از هیات محترم داوران که زحمت‌هایم را ارج گذاشتند. درود به امید عزیز که این راه را ادامه می‌دهد و از همین جا می‌گویم که ما همه پشتت هستیم. ممنون از آذر معماریان که چراغ این جشن را روشن گذاشته است. ممنونم از حمید نعمت‌الله که به من اعتماد کرد و این نقش سخت را به من داد. ممنونم از همسرم که اگر نباشد، زندگی برایم بسیار سخت است. یک تشکر هم می‌خواهم از علی جان اوجی بکنم که در پشت و روی صحنه عرق می‌ریزد و دلش برای دوستانش می‌تپد».
پرویز پورحسینی:
«سلام خدمت حضار محترم که تا این ساعت مانده‌اند. من این جایزه را مدیون آقای کیمیایی هستم».
-مسعود سلامی: «سلام عرض می‌کنم و سپاسگذارم از هیات محترم داوران. متشکرم از تمام عوامل فیلم. ممنون از شما آقای جیرانی که اجازه دادید در کنارتان سینما را یاد بگیرم و با آن کیف کنم».
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,پرویز پورحسینی,جواد عزتی
پرویز پورحسینی و جواد عزتی در جشن حافظ 97
فریدون جیرانی:
«من خیلی خوشحالم که جایزه را از دست بازیگر بسیار خوب، خانم کرامتی می‌گیرم. فکر نمی‌کنم هیچ کس مانند من در این جمع با آقای معلم رابطه دوستانه داشته باشد. هنوز نخستین شماره دنیای تصویر درنیامده بود که من در دفتری با آقای معلم درباره سینمای آن زمان صحبت می‌کردیم.» جیرانی بغض کرد و نتوانست صحبت‌هایش را ادامه دهد. تشکر کرد و خداحافظی کرد.
محمدحسین مهدویان:
«تشکر می‌کنم از هیات محترم داوران. من همیشه موقع حرف زدن استرس می‌گیرم و دهانم خشک می‌شود. خوشحالم که شما را دیدم آقای نعمت‌الله! من همیشه طرفدار شما بوده‌ام. من و گروهم با ساخت فیلم لاتاری به خیلی از آرزوها و رویاهایمان رسیدیم. واقعا موج احساسات تماشاگران، رویایی بود که حین ساخت فیلم داشتیم و به ان رسیدیم. من می‌خواستم چیزی هم راجع به حضرت حافظ بگویم، اما چون آخرین بار که درباره یک شاعر ایرانی صحبت کردم گند زدم، ترجیح می‌دهم دیگر چیزی نگویم!».
حمید نعمت‌الله:
«فکر می‌کنم این جایزه واقعا مشخصات منحصر به فرد خود را پیدا کرده است. حمایت مردم و دست زدن و سوت زدن. خیلی خوش می‌گذرد. به یاد علی معلم، ممنونم از دنیای تصویر و عوامل فیلم رگ خواب.»
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,هومن سیدی,حمید نعمت الله
هومن سیدی و حمید نعمت الله در جشن حافظ 97
احسان کرمی در پایان از علیرضا غفاری گوینده مراسم نیز دعوت کرد تا روی سن بیاید و بدین ترتیب با تشویق حضار، هجدهمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر نیز به پایان خود رسید.
جشن حافظ,هنرمندان در جشن حافظ,برندگان جشن حافظ,نوید محمدزاده,مسعود سلامی
نوید محمدزاده و مسعود سلامی در جشن حافظ 97
بیشتر بدانید : گزارش اختتامیه هفدهمین جشن حافظ
گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
منبع: banifilm.ir

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/45258/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است