عصر کرد

آخرين مطالب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

ابلاغ حکم به رئیس اداره ای که نمازخانه ندارد، خیانت به دین است اجتماعی

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - سنندج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ابلاغ حکم به رئیس اداره ای که در آن نمازخانه وجود ندارد و نماز در آن اقامه نمی شود، خیانت به جمهوری اسلامی و دین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه هم‌اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با ستاد اقامه نماز استان که در سالن اجتماعات شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، گفت: نظام ایران بر مبنای شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شد.
وی افزود: اساس حرکت نظام جمهوری اسلامی در این بود که کارهای ضددینی در جامعه را برچیند و ارزش‌های دینی را حاکم نماید که قدم‌های خیلی بزرگی هم در این راستا برداشته شد.
وی بیان کرد: نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که احساس ناامیدی به جامعه القا شود در صورتی که ما به آینده انقلاب امیدواریم همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشته‌اند که من آینده روشنی را برای انقلاب می‌بینم.
الله‌مرادی گفت: آنهایی که تصور می‌کنند با مسائلی که در حاشیه به وجود می‌آورند ضربه‌ به انقلاب اسلامی می‌زنند کور خوانده اند و یا اگر ضربه‌ای هم بزنند دودش به چشم خودشان برمی‌گردد چون عامه مردم هم پیرو راه امام و هم برای مسیر انقلاب احترام ویژه‌ای قائل هستند که مصداق آن را می‌توان در راهپیمایی روز قدس امسال سنندج مثال زد که با وجود تبلیغات سوء دشمنان از طریق صدها کانال و شبکه رسانه‌ای برای ممانعت از حضور مردم، اما بیشترین حضور را در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام داشتیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: این انقلاب که شکل گرفت با دو تفکر هدایت می‌شد یک تفکر که خود را فدای انقلاب می‌کردند و یک تفکر دیگر که همیشه به دنبال آن بودند تا انقلاب را فدای خود کنند و از ابتدای انقلاب ما این مساله را داشته‌ایم و داریم.
وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر همین مردم به این افراد تودهنی می‌زنند، نیروهای انقلاب هم آماده‌اند تا جانشان را در وقت خودش برای انقلاب بدهند.
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: وقتی امام شعار استقلال را به عنوان مبنای انقلاب اسلامی در فراروی ما قرار داد، قرار بر این بود که ما روی پای خود بایستیم نه اینکه به دیگران متکی شویم کما اینکه ایستادیم، هشت سال جنگ نابرابر را ایستادگی کردیم هر چند آنهایی که نبودند آن شرایط را درک نمی‌کنند.
وی بیان کرد: بعد از جنگ هم چه توطئه‌هایی که علیه ما نکردند اما جمهوری اسلامی با این وجود هم خدمات گسترده‌ای به ملت ارائه کرده است که زیرساخت‌های رفاهی تا آخرین نقاط روستایی در مرزهای کردستان هم رفته است اما عده‌ای که خود را همه‌کاره نظام می‌دانند با برخی اظهارنظرها تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.
الله‌مرادی عنوان کرد: ما در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های فراوانی داشتیم و دشمنی همه دنیا علیه ما از این مساله نشات می‌گیرد کما اینکه عده‌ای درک نمی‌کنند که امروز جمهوری اسلامی به عنوان خار چشم مستکبرین مطرح است و حاضرند تمام داشته‌های خود را هزینه کنند بلکه بتوانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ابراز تاسف کرد از اینکه گاها افرادی که متوجه عظمت انقلاب اسلامی نیستند آلت دست مستکبرین می‌شوند.
وی یادآوری کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که از راه نظامی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند اما عده‌ای ترسو هستند که تا ترامپ رئیس جمهور امریکا هیاهویی می‌کند می‌گویند نکنه کاری انجام بدهد، در صورتی که هیچ کاری از دست آنها برنمی‌آید.
الله‌مرادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی محکم است چون ریشه ولایت در دل و جان نیروهای انقلاب است و هیچ وقت اجازه نمی‌دهند رهبری تنها بماند و انقلاب به دست نااهلان و نامردان بیافتد، ما شاگرد و رهرو امام هستیم اما اگر کوتاه می‌آییم داستان مادر و دایه است و مصلحت در این است برای حفظ انقلاب گاهی اوقات کوتاه بیاییم.
وی افزود: امروز جامعه ما مبتلای به فقر هست اما برداشتن ریشه فقر وظیفه مسوولان است وقتی سفره مسوولان و سفره فقرا یکی نباشد، فقر ریشه‌کن نمی‌شود یکی برای نان شبش محتاج است و یکی هم در مجلل‌ترین هتل تهران مهمانی برگزار می‌کند و مردم می‌بینند و تفاوت بین عدالت حضرت علی و عدالت این مسوولان را می‌فهمند.
وی ادامه داد: امر به معروف بعد از نماز جزو واجبات است و عیب است در اداره ای این پرسش مطرح شود که آیا در این اداره نمازخانه وجود دارد یا نه، که نباید این اتفاق بیافتد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: چگونه یک فرد باید مسوول باشد اما خود را موظف به اقامه نماز در اداره نداند و یا اینکه مسوول باشد و خود را مسوول در مقابل چهارچوبی که دین برای آن تعیین کرده، نداند در صورتی که در زمان استخدام پایبندی به دین و نماز و ارزش‌های دین و انقلاب را اعلام کرده است.
وی اظهارکرد: اگر اداره‌ای نمازخانه نداشته باشد و در آن اداره نماز اقامه نشود، هر مسوولی که به رئیس آن اداره حکم داده باشد، به جمهوری اسلامی و دین خیانت کرده است چون مسوول باید به چهارچوب و قانون دین پایبند باشد و این چیز زیادی نیست که ما از مسوولان می‌خواهیم.
الله‌مرادی عنوان کرد: ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه ما به دنبال آن هستیم که آنچه را که یک مستخدم در زمان استخدام متعهد شده است، اجرا نماید.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: این همه ما دم از توسعه می‌زنیم هر چند توسعه‌ای نمی‌بینیم اما توسعه بدون دین برای جمهوری اسلامی اثر ندارد
الله‌مرادی افزود : اگر ما مسوولان عملکردمان خوب باشد و به مردم برسیم، و این نباشد که من در عرش اعلا نباشم و دیگری نان در خانه نداشته باشد، من در بهترین هتل کشور افطاری بدهم و شخصیت‌های برجسته ـ البته به زعم آنها ـ را دعوت کنم و دیگری از گرسنگی بمیرند، که در چنین شرایطی حرف آنها در جامعه اثر ندارد.
وی گفت: کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صد درصد فرهنگی و ایجابی است و به دنبال کار سلبی نیستیم و حتی در ستاد اقامه نماز هم این دیدگاه وجود دارد اما آنچه را قانون به ما تکلیف کرده است پیگیری خواهیم کرد.
الله‌مرادی اذعان داشت: در برخی جاها هم کارهایی شده است که می‌توان به زندان سنندج اشاره کرد که مانند یک دانشگاه شده است.
وی افزود: گاها اعلام می‌شود که چرا «الله‌مرادی» دلیل برداشتن یک مسوول را پیگیری می‌کند، که باید بگوییم، من فرزند شهید و انقلابی هستم و برای این انقلاب خون داده‌ام، خون داده‌ام که انقلاب تثبیت شود ولی شما هر آنچه نیروی انقلابی و ارزشی و حزب‌اللهی را حذف می‌کنید و آنوقت انتظار دارید کسی صدایش درنیاید که بنده چه در ستاد امر به معروف باشم و یا در این ستاد نباشم وظیفه خود را نسبت به شهدا و امام و رهبری ادا خواهم کردم و باکی از هیچ عاقبتی ندارم چون این راه را از اول برای شهادت و دفاع از انقلاب انتخاب کرده‌ام.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/29277/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

80 بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

غیرمنتظره؛ چه بلایی بر سر صلاح آمده!

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

(ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

گردنه تته پس از 5 ماه بازگشایی شد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏

سالگرد زادروز یوهان کرویف؛ منتخب حرکات دوران بازی نابغه هلندی

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

6 اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به‌صورت رسمی از روز شنبه اجرا می‌شود

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

بکار گیری منشی های خانم ممنوع شد

ششم اردیبهشت، روز سنندج

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت