عصر کرد

آخرين مطالب

ماموستا رستمی: اتحاد ملت ایران مانع موفقیت دشمنان شده است سياسي

  بزرگنمايي:

کرد آنلاین - سنندج - نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در سایه وحدت و اتحاد ملت ایران نتوانسته اند به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند و همواره از این اتحاد در هراس و وحشت هستند.
  ماموستا فایق رستمی در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سروآباد اظهار کرد: مردم استان کردستان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس رشادت ها و ایثارگری های زیادی از خود بر جای گذاشتند و می طلبد که مسئولان توجه بیشتری به این مردم داشته باشند.
وی یادآور شد: ملت ایران در طول 39 سال از عمر انقلاب اسلامی در برابر تحریم ها و تهدیدات دشمنان ذره ای از علاقه و عشق خود را به نظام و انقلاب اسلامی کم نکرده اند و همواره در تمامی صحنه های مهم حضوری فعال و گسترده داشته اند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در دیدار با ایشان مهمترین مشکلات مناطق مرزی مطرح شد و نامه ای نیز به رئیس جمهوری در این خصوص ارسال کردیم و تلاش خواهیم کرد مشکلات و دغدغه های مردم کردستان را پیگیری و برطرف کنیم.
100 میلیارد ریال اعتبار جهشی به جاده کامیاران سروآباد اختصاص یافت
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد هم در این آئین از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار جهشی برای تکمیل و افتتاح جاده کامیاران سروآباد خبر داد.
منصور مرادی اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات توازن ملی برای پرداخت بدهی پیمانکاران این پروژه و همچنین برای تکمیل و افتتاح فاز چهارم و پنجم این مسیر تخصیص پیدا کرد.
وی یادآور شد: در بودجه 97 اعتبار در نظر گرفته شده برای جاده کامیاران - سروآباد 15 میلیارد ریال بود که با پیگیری های انجام شده در سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به استان کردستان این اعتبار به 80 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.
وی به اصلاح منطقه حفاظت شده کوسالان و شاهو نیز اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده در طول 2 سال اخیر در جلسه شورای عالی حفاظت از محیط زیست به ریاست دکتر روحانی دستور اصلاح این منطقه صادر شد.
مرادی افزود: ما با نابودی محیط زیست و کاهش منطقه حفاظت شده موافق نیستیم اما باتوجه به شرایط خاص منطقه هورامان و به منظور توسعه باغات و فعالیت های کشاورزی و همچنین ایجاد ساخت و ساز روستایی نیازمند کاهش منطقه حفاظت شده در این منطقه هستیم.
**سیاست دولت استفاده از نیروهای بومی و متخصص است
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان هم در این آئین گفت: یکی از سیاست های مهم دولت استفاده از نیروهای بومی، متخصص و خوشنام به منظور خدمات رسانی بیشتر به مردم است.
حسین خوش اقبال اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دولت دوازدهم خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم است، که در این راستا نیروهای بومی و متخصص و توانمند می توانند نقش مهمی در تحقق این هدف داشته باشند.
وی افزود: مردم استان کردستان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایثارگری های زیادی از خود به نمایش گذاشتند و وظیفه نظام و دولت را در راستای خدمت رسانی بیشتر به این مردم سنگین تر کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: خدمت رسانی به مردم در راستای محرومیت زدایی و تحقق برنامه های دولت با همدلی و همراهی مردم باید در اولویت مسئولان شهرستانی باشد.
اشتغالزایی و توسعه سروآباد مهمترین اولویت کاری فرمانداری است
فرماندار جدید شهرستان سرواباد هم گفت: ایجاد اشتغالزایی و توسعه هرچه بیشتر شهرستان سروآباد مهمترین اولویت کاری فرمانداری این شهرستان خواهد بود.
کوهسار دادور اظهار کرد: با حمایت تیم دولت در استان کردستان و همراهی و همدلی مردم تلاش خواهیم کرد مشکلات مهم شهرستان سروآباد را پیگیری و برطرف کنیم.
وی افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، توجه به اقتصاد روستا، توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان سروآباد و استفاده از ظرفیت و پتانسیل مرز مله خورد این شهرستان از دیگر برنامه های مهم خواهد بود.
فرماندار شهرستان سروآباد تاکید کرد: همچنین در راستای رفع مشکلات شهرستان و توسعه هرچه بیشتر آن شورای نخبگان متشکل از روحانیون، بانوان، جوانان و چهره های فعال سیاسی و اجتماعی از همه اقشار مختلف جامعه تشکیل خواهد شد.
فرماندار سابق شهرستان سروآباد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مهم سروآباد گفت: وجود طبیعت بکر، مردمانی سخت کوش، انقلابی، مرزدار و مهمان نواز، روستاهای زیبا و کهن با معماری خاص و منحصر به فرد و وجود مراسمات معنوی کهن، شهرستان سروآباد را به یک گنجینه مهم در استان کردستان تبدیل کرده است.
علی مفاخری افزود: وجود 420 شهید، قدمگاه مقام معظم رهبری و شیمیایی شدن این شهرستان در طول جنگ تحمیلی نشان دهنده ادای دین مردم این شهرستان به نظام و انقلاب اسلامی است و حال وظیفه مسئولان نظام است که به این مردم خدمت رسانی کنند.
وی به ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی، توسعه باغات، توسعه شیلات، افتتاح بزرگترین کارخانه قارچ استان کردستان، افتتاح فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان سردآبی و گاز رسانی به روستاهای صعب العبور از مهمترین اقدامات انجام شده در طول 2 سال اخیر در شهرستان سروآباد است.
امام جمعه شهرستان سروآباد نیز در این مراسم، با بیان اینکه شهرستان سروآباد جایگاه علما و عرفا زیادی بوده است، اظهار کرد: مردم این شهرستان در طول دوران دفاع مقدس با تقدیم 420 شهید والامقام و حراست از مرزها در طول 39 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی عشق و علاقه خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.
ماموستا سید احمد سجادی یادآور شد: ما بر این باور هستیم که با روی کارآمدن دولت دوازدهم و استفاده از نیروهای بومی، متخصص و متعهد رونق و توسعه شهرستان سروآباد را در تمامی عرصه های مختلف شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: جذب اعتبارات جهشی برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان سروآباد باید اولویت فرماندار جدید باشد و در این راستا مردم مرزدار و انقلابی سروآباد همراه و همدل با مسئولان خواهند بود.
 در پایان این مراسم از زحمات 2 ساله علی مفاخری تقدیر و کوهسار دادور به عنوان ششمین فرماندار شهرستان سروآباد معرفی شد.
کوهسار دادور از نیروهای بومی منطقه است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان و رئیس مرکز برنامه ‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری استانداری کردستان را در کارنامه کاری خود دارد.
در این مراسم، همچنین مدیر کل دفتر حقوقی و بازرسی استانداری کردستان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان کردستان، فرماندار مریوان، برخی از امامان جمعه، روحانیون و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
شهرستان سروآباد با جمعیت بیش از 52 هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/17974/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اوسمار: یادتان نرود با تیم سوم لیگ بازی داشتیم

خلاصه بازی النصر 3 - الخلیج 1

مورایس: اگر من را نخواهند می‌روم

مورایس: چرا این سؤال‌ها را از تیم‌های دیگر نمی‌پرسید؟

اوسمار: امروز باید صدرنشین می‌شدیم

اوسمار: تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم

اوسمار: از نتیجه ناراحتم اما جنگیدیم

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

امیری: هنوز 15 امتیاز باقی مانده

اوسمار: هر بازی شرایط متفاوتی دارد

استقبال هواداران نساجی از بازیکنان این تیم

واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

دورتموند برنده راند اول؛ پاریسی‌ها امیدوار به کامبک در خانه

کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود

تیک آف تماشایی هواپیما در هوای بارانی کرمانشاه + فیلم

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

شوت امباپه به تیر دروازه دورتموند برخورد کرد

واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر

ضربه سر فابیان رویز، خطرناک از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت

شوت خطرناک فولکروگ در چهارچوب نبود

شوت دمبله از روی دروازه دورتموند به بیرون رفت

واکنش خوب دروازبان دورتموند روی شوت دمبله

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی

سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و 21 مصدوم برجا گذاشت

بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال

معاون سیاسی استانداری فارس مطرح کرد: برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

موقعیت خطرناک برای دورتموند و شوت مارسیل سابیتزر که ثمری نداشت

هادی محمدی: امید به صورت دابو ضربه زد

رزاق پور: قدر فرصت‌ها را ندانستیم

جو فوق العاده دیوار زرد دورتموند

فقط صدای رضا عنایتی!

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی

توزیع 500 بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال

همدلی سازمان منطقه آزاد، نهادها و اصناف برای بهبود شرایط کارگران/ امضای تفاهم نامه تنظیم امور کار درجزیره کیش

داستانک/ آداب و رسوم الکی

شاعرانه/ بگو به باران ببارد امشب

باقری: گل استقلال خوزستان خطا بود

صداقت: تیم ذوب آهن موقعیت های زیادی داشت